مشروح اخبار


» واژگونی خودرو در دروازه قرآن شیراز یک کشته برجا گذاشت



رئیس پلیس راهور شیراز با اشاره به اینکه در این حادثه تیر چراغ برق به طور کامل سقوط کرده، گفت:


سرهنگ حسن طاهری، رئیس پلیس راهور شیراز  گفت‌:ساعت 23 و 15 دقیقه شامگاه گذشته در شیب دروازه قرآن یک دستگاه تریلر کشنده به علت عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده ابتدا با جدول‌های کنار مسیر برخورد کرده و سپس در ورودی بلوار هفت تن با برخورد با تیر چراغ برق به طور کامل واژگون شد و راننده در دم جان باخت.

رئیس پلیس راهور شیراز با اشاره به اینکه در این حادثه تیر چراغ برق به طور کامل سقوط کرده، گفت: به دلیل نداشتن تقاطع غیر همسطح در کمربندی شمال شرق شیراز که مسیر باید بعد از زیبا شهر جدا و به سمت جاده خرامه وصل شود و در بزرگراه شیراز _ مرودشت و هم چنین مقطعی از جاده خرامه تا پل فسا شاهد ورود کامیون‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه ورود کامیون‌ها به شهر تا 11 شب کنترل می‌شود، خاطرنشان کرد: بعد از 11 شب این محدودیت برداشته می‌شود زیرا برخی کامیون‌ها برای رساندن بار خود و ارائه خدمات به شهرها باید وارد شهر شوند.

سرهنگ طاهری تصریح کرد: کمربندی جاده بوشهر به سمت مهدی آباد نیز به دلیل شهرک‌سازی‌ها و عدم احداث تقاطع غیر هم‌سطح بار درون شهری و برون شهری مختلط شده که حوادثی را در این مسیر در پی داشته و در واقع کمربندی از هویت اصلی خود که کم‌کردن بار ترافیکی است خارج شده بنابراین لازم است برای تامین امنیت شهروندان کمربندی جنوبی به مکان دیگری یا به حاشیه شهر منتقل شود.

وی به همه رانندگان توصیه کرد برای جلوگیری از چنین حوادثی از خودروهای فرسوده با سن بالا برای حمل بار استفاده نکنند و همچنین تاکید کرد در شیب دروازه قرآن هرچند نصب سرعت‌گیر در شیب‌ها ممنوع است باید سرعت‌گیر‌هایی نصب شود.



تاریخ انتشار : 6 آبان 1393, 20:46



» اخبار مرتبط:

  • ۶ ایستگاه مترو شیراز آماده بهره‌برداری است
  • مرگ دو جوان تازه داماد دریک حادثه دردناک
  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • پایان گروگانگیری از سی‌سخت تا شیراز
  • واژگونی کامیون حامل 23 مسافر در محور جهرم ـ شیراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟