مشروح اخبار


» قرعه کشی فصل جدید لیگ فوتبال کهگیلویه+جدول



قرعه کشی فصل جدید لیگ فوتبال شهرستان کهگیلویه، عصر چهارشنبه۱۴ آبان ماه، در سالن جلسات اداره تربیت بدنی این شهرستان با حضور نمایندگان تیم های حاضر در لیگ برگزار شد.

 

سید ابوصالح دانش فر رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه در این جلسه


قرعه کشی فصل جدید لیگ فوتبال شهرستان کهگیلویه، عصر چهارشنبه۱۴ آبان ماه، در سالن جلسات اداره تربیت بدنی این شهرستان با حضور نمایندگان تیم های حاضر در لیگ برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز ؛ سید ابوصالح دانش فر رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه در این جلسه اساس و سرمایه های اصلی فوتبال را تیم داران دانست و خطاب به تیم داران گفت:این شما هستید که با وجود مشکلات جوانان را به صحنه ورزش می آورید و وارد یک رقابت سالم می کنید.و این کار شما مصداق جهاد و امر به معروف و از واجبات الهی و نوعی عبادت می باشد.

 

دانش فر ادامه داد: اگر شما نباشید هیئت فوتبال هم وجود نخواهد داشت و ما خود را خدمتگزار شما می دانیم.

 

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه، ضمن گلایه مندی از تقویم هیئت فوتبال که سبب بی نظمی در برگزاری مسابقات و فصل نقل و انتقالات شده است، دلایل سقوط و افت چشمگیر فوتبال را روند نادرستی دانست که در حال حاضر در فوتبال مملکت وجود دارد. وی این را یک مساله کلی دانست که در سراسر فوتبال موجود است و مختص شهرستان کهگیلویه هم نمی باشد.

 

در جلسه قرعه کشی ، مقرر شد مسابقات لیگ شهرستان در دو گروه ۵ و ۴ تیمی A,B برگزار شود که در پایان از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعدی که بصورت ضربدری برگزار میشود، راه پیدا کنند.صدور کارت ورزشی برای تمام بازیکنان الزامی می باشد و بازیکنان برای صدور کارت باید بیمه ورزشی داشته باشند.

 

در این جلسه هم چنین رنگ لباس اول و دوم تیم ها نیز مشخص شد و اعلام شد نتیجه بازی های مساوی مرحله حذفی با ضربات پنالتی مشخص شود.گفتنی است قرار است بازی افتتاحیه جمعه ۲۳ آبان ماه در استادیوم آزادی دهدشت برگزار شود.

 

۹تیم حاضر در این دوره از مسابقات طبق جدول زیر قرعه کشی شدند.

گروه A

           

 

 

   شورم سوق

   کشاورز دیشموک

   فجر آذرپیوند

   بانک کشاورزی دهدشت

   صباکوه راک

 

           

 گروه B

   پرسپولیس دهدشت

   اتحاد قلعه رئیسی

   عقاب سوق

   شاهین مشایخ

 



تاریخ انتشار : 15 آبان 1393, 21:27



» اخبار مرتبط:

  • شغل جدید علی پرورین + عکس
  • خبرنگار خبرگزاری فارس وگزارشگر ورزش ومردم جان باخت +عکس
  • عکس: شوخي علي صادقي با مسي در اينستاگرام
  • مسابقات فوتسال رمضان کهگیلویه /از محلات تا ادارت
  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟