مشروح اخبار


» کشف بزرگترین باند کلاهبرداری پیامکی کشور



فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: کلاه‌برداران با 3 هزار سیم‌کارت با هویت معلوم و 23 تلفن همراه اقدام به عمل مجرمانه علیه مالباختگان می‌کردند که تمام آن‌ها کشف و ضبط شد.

گودرزی بیان داشت:


سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی فارس بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شبکه کلاه‌برداری پیامکی و کارت به کارت از دو سال پیش فعالیت مجرمانه خود را آغاز کرده بودند که نیروی انتظامی پس از کسب اطلاع از چهار ماه پیش با تشکیل تیم ویژه‌ای متشکل از کارشناسان و مهندسان خبره اقدام به شناسایی و دستگیری این افراد کرد.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ وی خاطرنشان کرد: اعضای اصلی باند کلاه‌برداران فضای مجازی فعالیت پول‌شویی را در یکی از زندان‌های کشور به بیرون هدایت و رهبری می‌کردند که در این مورد بیش از 10 هزار مالباخته مورد سوءاستفاده قرار گرفته بودند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: کلاه‌برداران با 3 هزار سیم‌کارت با هویت معلوم و 23 تلفن همراه اقدام به عمل مجرمانه علیه مالباختگان می‌کردند که تمام آن‌ها کشف و ضبط شد.

گودرزی بیان داشت: افرادی که به‌صورت الکترونیکی مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند می‌توانند برای پیگیری به نزدیک‌ترین مراجع قضایی و یا پلیس فتای کشور مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: هموطنان به پیام‌هایی مبنی بر برنده شدن شما در قرعه‌کشی و مسابقه‌های مختلف که ارسال می‌شود توجه نکنند، که در این زمینه نظام‌مند کردن توزیع سیم‌کارت از سوی اپراتور تلفن همراه الزامی است.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: از مجموع مال‌باختگان کلاه‌برداری پیامکی و کارت به کارت 590 نفر از استان فارس بوده‌اند.

سردار گودرزی اظهار داشت: از دستگاه‌های قضایی به‌ویژه بانک‌ها که نیروی انتظامی را درروند رسیدگی به پرونده کلاهبرداری یاری کرده‌اند تقدیر می‌شود.



تاریخ انتشار : 18 آبان 1393, 22:49



» اخبار مرتبط:

  • کوه‌پیمایی صبحگاهی مقام‌معظم رهبری
  • پایان گروگانگیری از سی‌سخت تا شیراز
  • اخاذی از طریق مسابقات دروغین و زیرنویس تلویزیونی
  • دستگیری اعضای باند خرید و فروش نوزادان
  • اخاذی خلبان قلابی از دختران جوان دربوشهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟