مشروح اخبار


» اگر خروجی جلسه ای در پیشرفت گچساران مثمر ثمر باشد حاضر م 24 ساعت شبانه روز کارکنم .



فرماندار گچساران در این جلسه با بیان اینکه قطار توسعه شهرستان خوشبختانه روبه پیشرفت بوده اظهار داشت:امسال ما در شهرستان گچساران موفق به برگزاری اولین کنگره ملی در سطح استان به نحو مطلوب شده که تقدیر و تشکر مسئولین کشوری موید این مطلب می باشد.


کارگروه بانوان و خانواده با حضور عبدالرحیم رحیمی فرماندار و رابطین امور بانوان دستگاه­های اجرایی شهرستان با محوریت طرح مسایل و مشکلات حوزه زنان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .

به گزارش راک نیوز  به نقل از روابط عمومی فرمانداری ؛ عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت : آگاهی و بصیرت زنان مسلمان برگرفته از حضرت زینب (س) و مکتب حسینی است و در حال حاضر نیز در سایه این بصیرت ؛ زنان در پیشرفت کشور نقش اساسی ایفا می کنند . رحیمی بیان داشت: ترویج سبک زندگی اسلامی، ارتقای آگاهی بانوان، توانمندسازی و امید بخشی به قشر زنان و تقویت زنان در راستای مسایل سیاسی و اقتصادی از مهمترین اهداف برنامه های کارگروه می باشد.

 

وی  یکی از مهمترین وظایف اعضای کارگروه بانوان و خانواده را شناسایی مسائل و مشکلات زنان در حوزه­های مختلف(اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی و ... )، تلاش و کوشش برای حل مشکلات و توانمندسازی زنان عنوان کردند و از کلیه اعضای کارگروه خواستند نهایت اهتمام خود را در حل مشکلات حوزه زنان بکار گیرند . رحیمی با اشاره به جلسات کارگروه اشتغال و ارائه طرح از طرف دستگاههای ذیربط تصریح کرد: با توجه به عوامل مختلف گرایش بانوان به اشتغال در خارج از منزل از جمله، عوامل اقتصادی، اجتماعی، روانی و ...، در کمیته اشتغال سعی بر این است که تصمیمات اتخاذ شده پاسخگوی جوانب مورد نظر باشد

ایشان خواستار همکاری تمامی ادارات سطح شهرستان از جمله اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای خواهران، صنایع دستی، جمعیت هلال احمر و ...  در اجرایی شدن  اهداف کارگروه و مرتفع شدن بخشی از مشکلات حوزه بانوان شدند.  فرماندار گچساران در این جلسه با بیان اینکه قطار توسعه شهرستان خوشبختانه روبه پیشرفت بوده اظهار داشت:امسال ما در شهرستان گچساران موفق به برگزاری اولین کنگره ملی در سطح استان به نحو مطلوب شده که تقدیر و تشکر مسئولین کشوری موید این مطلب می باشد.

رحیمی گریزی هم به برگزاری جشنوراه تئاتر منطقه ای به میزبانی گچساران زد و افزود:با وجود بودجه کم و امکانات برگزاری این جشنواره در گچساران از دیگر موفقیتهای مسئولین این شهرستان می باشد. وی خاطر نشان کرد :اگر خروجی جلسه ای و یا طرحی در پیشرفت شهرستان گچساران مثمر ثمر باشد حاضر به کار کردن در 24 ساعت شبانه روز می باشم . فرماندار گچساران از مسئولین خواستند تا با رابطین امور بانوان جهت شرکت در جلسات و پیگیری امورات بانوان همکاری لازم را داشته باشند. در ادامه هریک از رابطین امور بانوان در ادارات مشکلات و پیشنهادات خود را در حوزه بانوان شاغل و خانه دار ارائه کردند و فرماندار هم قول مساعد دادند نهایت تلاش خود را در زمینه مرتفع کردن این مشکلات بکار بگیرد.

در پایان این جلسه تعدادی از بانوان فعال در زمینه های مختلف از دست فرماندارشهرستان گچساران  لوح تقدیر دریافت کردند.

 



تاریخ انتشار : 20 آبان 1393, 19:37



» اخبار مرتبط:

  • چرا جلسات کمیته اشتغال درگچساران برگزار نمیشود.؟؟
  • ورود بانوان به امور اجتماعی جدی‌تر شود
  • درخواست فرماندار گچساران: مشکلات دانشکده نفت و گاز گچساران توسط دولت پیگیری شود
  • فرماندار گچساران خبر داد:تلاش مضاعف برای بازگشایی مجددفرودگاه نفت گچساران
  • تذکر "یخی"فرماندارگچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟