مشروح اخبار


» شليک به سر برادر براي پايان دادن به اختلافات



وي ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل وقوع قتل مشاهده شد فردي در حياط خلوت منزل خود از ناحيه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. سرهنگ زلفي اظهار داشت: با توجه به اينکه احتمال وجود قاتل


مأموران انتظامي شهرستان لامرد استان فارس با اقدام به موقع، موفق به شناسائي و دستگيري قاتل در صحنه قتل شدند.

سرهنگ اکبر زلفي مأموران انتظامي شهرستان لامرد استان فارس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشريح جزييات اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان از وقوع يک فقره قتل در يکي از محلات شهرستان مطلع و بلافاصله براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل وقوع قتل مشاهده شد فردي در حياط خلوت منزل خود از ناحيه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. سرهنگ زلفي اظهار داشت: با توجه به اينکه احتمال وجود قاتل در نزديکي محل حادثه بسيار زياد بود، بلافاصله منطقه تحت پوشش و بازديد ماموران قرار گرفت که درنتيجه يک عدد پوکه مربوط به اسلحه کلاش کشف و با اقدام به موقع پليس و تحقيقات جامع پليسي سه نفر مظنون که يکي از آنان برادر مقتول و از افراد شرور و سابقه دار منطقه بود، توسط مأموران دستگير و جهت بررسي بيشتر تحويل پليس آگاهي شهرستان گرديدند.

فرمانده انتظامي شهرستان لامرد افزود: در بازجويي‌هاي به عمل آمده برادر متهم اقرار کرد به خاطر مسائل خانوادگي برادرش را با همکاري فرد ديگري که در صحنه جنايت دستگير شده بود به قتل رسانده است.

سرهنگ زلفي خاطرنشان کرد: در اين خصوص پرونده تشکيل و به همراه متهمان دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي ارسال شد.

                      



تاریخ انتشار : 26 آبان 1393, 03:10



» اخبار مرتبط:

  • بازداشت 3 سارق حرفه ای خودرو درگچساران+عکس
  • قتل غم‌ انگيز يک جوان در مراسم عروسي
  • انهدام باند سارقان با 45 فقره سرقت در دهدشت
  • دستگیری سارق کیف قاپ در "ممسنی "فارس
  • ضارب با چوب وسنگ جان پیرمرد63ساله سی سختی را گرفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟