مشروح اخبار


» خواسته مشترک چهره های دانشجویی:استاندار از دکتر رمضانی حمایت کند



عصر امروز نشست تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌ها با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست موسی خادمی استاندار، فتاح محمدی معاون سیاسی، جلیل حسنی مدیرکل سیاسی، چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رمضانی رئیس دانشگاه یاسوج، نجیب‌زاده رئیس دانشگاه پیام‌نور، ظریف رئیس دانشگاه علمی کاربردی و مهدوی رئیس


عصر امروز نشست تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌ها با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش راک نیوز ؛ در این نشست موسی خادمی استاندار، فتاح محمدی معاون سیاسی، جلیل حسنی مدیرکل سیاسی، چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رمضانی رئیس دانشگاه یاسوج، نجیب‌زاده رئیس دانشگاه پیام‌نور، ظریف رئیس دانشگاه علمی کاربردی و مهدوی رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند.

در ابتدای این نشست نمایندگان تشکل‌های مختلف سیاسی دانشگاه‌ها به بیان مطالب و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

شاهرخ قبادیان رئیس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یاسوج در این نشست با بیان اینکه سیاست‌زدگی عامل عدم توسعه است، اظهار کرد: توسعه سیاسی نیاز جامعه امروز استان کهگیلویه و بویراحمد، بطوری که مردم بدانند که دیگر قومی رأی ندهند.

این دانشجوی دانشگاه یاسوج گفت: باید راهکارهای توسعه سیاسی را شناسایی و مورد توجه قرار بدهیم.

وی با بیان اینکه مخالف هر گونه هرج و مرج در دانشگاه‌ هستیم، افزود: هر تشکل که دنبال پیشرفت است قاعدتاً باید به سمت کارهای عقلانی رو بیاورد.

رئیس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یاسوج گفت: تشکل‌‎های دانشجویی طرح‌های توسعه‌ای استان را دنبال کنند.

یکی دیگر از دانشجویان در این نشست با انتقاد از عدم حضور استاندار در جمع دانشجویان، اظهار کرد: دانشجویان مطالبه‌گر هستند و از آقای استاندار می‌خواهیم که در جمع دانشجویان حضور پیدا کنند.

در ادامه یکی دیگر از دانشجویان

با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مظلوم واقع شده است، اظهار کرد: در دولت گذشته اگر در بحث انرژی هسته‌ای قطعنامه‌ای علیه کشور ایران هم صادر می‌کردند، آنچنان از آن دولت حمایت می‌شد که آدم تصور می‌کرد، پیروزی حاصل شد است و بر عکس در این دولت با توجه به تمدید مذاکرات هسته‌ای و برداشتن برخی تحریم‌ها و حمایت‌های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده ایران، هیچ‌گونه حمایتی از این تیم و دولت صورت نمی‌گیرد. وی علت این کار را برای خود تعجب می‌دانست.

وی، سنگ بنای توسعه را توسعه سیاسی دانست و افزود: تا توسعه سیاسی نباشد، توسعه شکل نمی‌گیرد.

این دانشجو معتقد بود که فضای امنیتی در ادارات و دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد حاکم است و از استاندار خواست تا با پایان دادن به این وضعیت، مردم را از رأی به دولت یازدهم ناامید نکنند.

حبیب‌ خوش‌منش عضو هیئت موسس انجمن دانشگاه یاسوج، نیز در این نشست حرکت شاپور رمضانی را در برخورد با بورسیه‌های غیرقانونی را شجاعانه دانست و از او به خاطر این حرکتش تشکر کرد.

بشارت جعفری یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه یاسوج نیز از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم حمایت از شاپور رمضانی سرپرست دانشگاه یاسوج انتقاد کرد.

 



تاریخ انتشار : 12 آذر 1393, 21:54



» اخبار مرتبط:

  • عزل دوتن از روسای دانشگاه پیام نور +معاون یک مرکزدانشگاهی
  • همزمان با دهه ی فجرافتتاح 5پروژه پیام نور دراستان
  • گم شدن 80 دانشجوی دختردر گیلان
  • برخورد نسنجیده شرکت آب و فاضلاب یاسوج
  • برای امر به معروف نمی‌توان به گروهی وکالت داد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟