مشروح اخبار


» تجلیل از فعال ترین خبرنگار چاروسا



محمد شکوهی در حاشیه این تجلیل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران با توجه به نوع وظیفه خطیری که بر عهده دارند از نخبگان جامعه محسوبمی‌شوند؛ عنوان کرد: این رسانه‌ها و خبرنگاران هستند که با تولید و انتشاربه موقع اخبار...


درخطبه‌های نماز جمعه شهر قلعه‌رئیسی از خبرنگار شبکه استانی دنا از سویآموزش و پرورش چاروسا که توانست مرگ معلم فداکار که اعضای بدن خود را اهدانمود به خوبی پوشش رسانه‌ای بدهد تجلیل شد.

محمد شکوهی در حاشیه این تجلیل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران با توجه به نوع وظیفه خطیری که بر عهده دارند از نخبگان جامعه محسوب می‌شوند؛ عنوان کرد: این رسانه‌ها و خبرنگاران هستند که با تولید و انتشاربه موقع اخبار ضمن آگاه‌سازی افراد جامعه گام‌های توسعه و پیشرفت راشتابان‌تر می‌کنند و در بسیاری از مواقع خود زمینه‌ساز و عامل محوری توسعهمی‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا خاطرنشان کرد: حفظ جایگاه و منزلت خبرنگاران وتامین معیشت آنها از جمله وظیفه مسئولان دست اندرکار در رده‌های مختلف کشوری و استانی است.

وی افزود: خبرنگاران در همه صحنه‌های تلخ و شیرین جامعه و شادی‌ها وغم‌های مردم حضور داشته و شب و روز در سرما و گرما مسوولیت سنگین اطلاع‌رسانی را به دوش می‌کشند.

شکوهی با اشاره به مرگ معلم فداکار چاروسایی که توانست اعضای بدن خود رابه هفت بیمار نیازمند اهدا نماید، بیان کرد: اطلاع رسانی و ارائه این کاربزرگ به مردم نیازمند همت بزرگی بود که این کار توسط خبرنگاران به خوبیصورت گرفت.

این مسئول گفت: خبرنگار و نماینده صداوسیما شبکه استانی دنا در چاروسا (حسن آرمند) بیش از دیگر رسانه‌ها توانستند این کار فداکارانه معلم چاروسایی را به خوبی انعکاس دهند که لازم بود از این دو رسانه بزرگ تقدیر شود.

 



تاریخ انتشار : 15 آذر 1393 02:40



» اخبار مرتبط:

  • بخشدارچاروسا: مدیرکل ورزش، مشکل ورزشگاه قلعه رئیسی را حل کند
  • راه ارتباطی ادرج وچهار راه آسفالت میشود
  • امیدواریم همه مسئولان ادارات و دستگاه‌های استان برای قدردانی از خبرنگاران ...
  • آتشی که مزرعه گندم کشاورز قلعه‌رئیسی را خاکستر کرد
  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام