مشروح اخبار


» نمی‌گذارند مردم بفهمند در شورای شهرشان چه می‌گذرد.



بزرگداشت 16 آذر و روز دانشجو شب گذشته با حضور دانشجویان و اساتید، اعضای شورای شهر و مسئولان شهرستان در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد واحد دهدشت برگزار شد.

پس از سخنرانی فرماندار، دانشجویان به بیان دیدگاه‌های و مشکلات خود پرداختند که پاره‌ای از بیانات با حاشیه همراه بود.


بزرگداشت 16 آذر و روز دانشجو شب گذشته با حضور دانشجویان و اساتید، اعضای شورای شهر و مسئولان شهرستان در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد واحد دهدشت برگزار شد.

به گزارش (محسن تباری)خبرنگار راک نیوز از دهدشت ؛ پس از سخنرانی فرماندار، دانشجویان به بیان دیدگاه‌های و مشکلات خود پرداختند که پاره‌ای از بیانات با حاشیه همراه بود.

انتقاد از ناهماهنگی و تفرقه‌انگیزی شورای شهر از دیگر دغدغه‌های دانشجویان بود که واکنش حقانی عضو شورای شهر را برانگیخت.

حقانی در پاسخ به علت اختلاف شورای شهر و شهرداری و فرار شورای شهر از رسانه و عدم شفاف‌سازی در ابتدا اختلاف نظر را امر طبیعی خواند و گفت: جایی که تضارب آراء نباشد حرکت رو به جلویی نخواهد بود، بلکه در جا ماندن است.

عضو شورای شهر دهدشت، سلیقه‌های متفاوت در شورای چهارم را امری عادی و لازم دانست و افزود: نظریه‌‌ها قطعاً باید براساس مرام اعمال و ابراز شوند.

* شیوه سنتی شورای گذشته خیانت به شهروندان بود

وی، دیدگاه عده‌ای مبنی بر اختلاف نظر در شورای شهر را مسموم و مبتنی بر شیوه سنتی رایج در دوره گذشته شورا عنوان و خاطرنشان کرد: حاکم شدن چنین جوی را خیانت به شهروندان می‌دانم.

حقانی ادامه داد: این اختلاف‌نظر باید وجود داشته باشد. بعضی خواهان جریان حاکم سنتی فاسد و معیوب در شورا و شهرداری هستند و عده‌ای می‌خواهند طرحی نو براندازند.

این عضو شورای اسلامی شهر دهدشت که موافق رسانه‌ای شدن جلسات شورای شهر و شفاف‌سازی اقدامات شورا بود، مخالفت برخی از اعضای شورای شهر با ورود رسانه به این حوزه را نگران‌کننده خواند و چنین توضیح داد: بارها خواهان حضور اصحاب رسانه در جلسات و ارائه گزارش و اطلاع‌رسانی به مردم شدم، اما عده‌ای نمی‌گذارند حق‌الناس بروز داده شود و نمی‌گذارند مردم بفهمند در شورای شهرشان چه می‌گذرد.



تاریخ انتشار : 17 آذر 1393, 07:55



» اخبار مرتبط:

  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • باتصویب شور ای شهر: کرایه تاکسی در دهدشت افزایش یافت +جزئیات
  • ترکیب جدید هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر چرام مشخص شد
  • از افشاگری تا استیضاح شهردار یاسوج / درجلسه شورای شهر چه گذشت!
  • کوه‌پیمایی صبحگاهی مقام‌معظم رهبری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟