مشروح اخبار


» فرماندار بویراحمد: 9 دی نباید به قشر خاصی اختصاص داده شود،



وی اذعان کرد: 9 دی متعلق به تمامی ملت ایران است و نباید به قشر خاصی اختصاص داده شود یا علیه طیف  خاصی قلمداد شود چراکه این حماسه با حضور همه مردم بصیر و آگاه ایران خلق شده است.


هوشنگ یاری‌پور با اشاره به در پیش بودن حماسه 9 دی اظهار کرد: این روز به عنوان یک روز برجسته‌ در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران است که بصیرت و ولایت‌مداری مردم این مرز و بوم را به اثبات رسانده است.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه  9 دی پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پایبندی ملت به انقلاب را به دشمنان نشان داد، گفت: ملت ایران اسلامی بارها رشد و شعور بالای انقلابی خود را در مقاطع مختلف اثبات کرده و از دوران انقلاب تاکنون هر زمان که نظام جمهوری اسلامی به حضور و مشارکت مردم نیاز داشته است هوشیارانه به میدان آمدند.

این مسئول 9 دی را از روزهای الهی در جریان انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی فرایندی است که ماموریت آن تشکیل جامعه و کشور اسلامی است.

وی اذعان کرد: 9 دی متعلق به تمامی ملت ایران است و نباید به قشر خاصی اختصاص داده شود یا علیه طیف  خاصی قلمداد شود چراکه این حماسه با حضور همه مردم بصیر و آگاه ایران خلق شده است.

به گزارش راک نیوز ؛یاری‌پور حماسه 9 دی را روز آزمون «بصیرت» عنوان کرد و گفت: مردم در این روز از مقام معظم رهبری و ولایت حمایت کردند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی افزود: مهم‌ترین درسی که ما می‌توانیم از 9 دی بگیریم تحقق سخن حضرت امام خمینی(ره) است که فرمودند «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و حضور مردم حمایت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه بود که ملت ایران با بصیرت و آگاهی حضور یافتند.



تاریخ انتشار : 7 دی 1393 04:00



» اخبار مرتبط:

  • رئیس مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداع گفت.
  • مسئولان کازرون وقت مردم را بی‌دلیل تلف نکنند
  • وزیر اطلاعات: مردم باید بتوانند آزادانه حرفشان را مطرح کنند
  • دولت سابق با تغییر «اساسنامه» به‌دنبال تصاحب «دانشگاه آزاد» بود
  • مردم کهگیلویه و بویراحمد، حماسه سیاسی دیگری در 22 بهمن خلق می کنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام