مشروح اخبار


» " افسانه بایگان "دریاسوج:فساد مختص سینما نیست



اگر چیزی در چرخه معیوب غلط است و در همه اقشار وجود داشته باشد در سینما هم دیده می شود و سینما چون بیشتر دیده می شود زیرذره بین بیشتر نسبت به اقشار دیگر خواهد بود.

به گزارش راک نیوز به نقل از ایلنا:بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد که فساد مختص سینما تنها نیست و در جامعه و در اصناف مختلف وجود داشته ، دارد و خواهد داشت.

"افسانه بایگان" که برای بازی در مستند " دست بافته های مادری" به کارگردانی " علی فتح لایق زاده " به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است در گفت و گو اختصاصی با ایلنا گفت: مدت هاست که در سینما بازی نمی کنم و از سویی مطالعات رسانه ای من هم کم شده اما معتقدم فسادی که برخی می گویند در سینما هست در سایر صنوف نیز وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که " خانم پرستو صالحی و فرج اله سلحشور " معتقد به وجود فساد در سینما هستند ارزیابی شما چیست؟ اظهارداشت: سینما از جامعه جدانیست و آن چیزی که در تمام وجود دارد ممکن است در سینما هم وجود داشته باشد.

این بازیگر تلویزیون افزود: اگر چیزی در چرخه معیوب غلط است و در همه اقشار وجود داشته باشد در سینما هم دیده می شود و سینما چون بیشتر دیده می شود زیرذره بین بیشتر نسبت به اقشار دیگر خواهد بود.



تاریخ انتشار : 10 تیر 1391, 11:59



» اخبار مرتبط:

  • افسانه بایگان و همسرش+عکس
  • "دستبافته‌های مادری"بزرگان سینما را به یاسوج کشاند
  • عکس جدید سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون
  • سلحشور: قبل ازانقلاب‌سینما آتش مي‌زدم
  • روابط نامشروع دلیل جدایی کشاورز از بازیگری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟