مشروح اخبار


» برخی مدارس شهر شیراز دوشنبه و سه شنبه تعطیل هستند



رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس با بیان اینکه مدارسی که درطرح تعطیلی قرار می گیرند در نواحی 1 و2 شیراز قرار دارند و به آنها نیز اطلاع رسانی شده است گفت:اولیای دانش آموزان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر با مدارس فرزندشان تماس حاصل کنند.


به دنبال اعلام شرکت آب و فاضلاب شیراز مبنی بر قطعی یا افت فشار آب به مدت دو روز در برخی مناطق شهرشیراز که آب آشامیدنی آنها از سد درودزن تامین می شود، اداره کل آموزش و پرورش فارس مدارس در این محدوده ها را در روزهای دوشنبه و سه شنبه 15 و 16 دی ماه تعطیل اعلام کرد.

 

به گزارش راک نیوز از شیراز ، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس گفت: براساس اطلاعیه شرکت آب به علت انجام تعمیرات بر روی خط انتقال آب از سد درودزن به شیراز برخی از مناطق شهر شیراز که درمحدوده آب رسانی از این خط انتقال هستند به مدت دو روز تعطیل هستند.

 

حمیدرضا شعبانی علت اصلی این تعطیلی را فصل سرما و همچنین کمبود آب در آبخوری ها و سرویس های بهداشتی مدارس عنوان کرد و افزود: باتوجه به اینکه اکثریت مدارس از سیستم های شوفاژ که وابسته به مخازن آب هستند استفاده می کنند این تصمیم گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه تمام مدارس ابتدایی دراین محدوده جغرافیایی تعطیل خواهند بود، گفت: دانش آموزان مدارس متوسطه اول (راهنمایی سابق) ومتوسطه دوم نیزکه دراین دو روز امتحان دارند فقط برای انجام امتحان در مدرسه حاضر می شوند و پس از برگزاری امتحان تعطیل می شوند.

 

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس با بیان اینکه مدارسی که درطرح تعطیلی قرار می گیرند در نواحی 1 و2 شیراز قرار دارند و به آنها نیز اطلاع رسانی شده است گفت:اولیای دانش آموزان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر با مدارس فرزندشان تماس حاصل کنند.

 

وی گفت:این اطلاعیه مخصوص مدارسی از مناطق شیراز شامل اکبرآباد، رکن آباد، جوادیه، پردیس، زیبا شهر، شهرک سعدی، کوی گلشن، خیابان جام جم، تپه تلویزیون، میدان گاز، خیابان انقلاب، خیابان ملاصدرا، بلوار سیبویه، شهرک های احمدآباد، فرهنگیان، جانبازان، پشت باغ جنت، فرهنگیان عشایری، رضوان، بهاران، بلوار نارنج و کمربندی حد فاصل پشت بلوار میثم شمالی تا 20 متری امام خمینی می شود.

 

به گفته این مقام آموزش و پرورش فارس، مدارس واقع در محدوده خیابان پاییز، بلوار رحمت، بلوار معالی آباد، گلدشت معالی آباد، بلوار میرزای شیرازی حد فاصل زیر گذر میلاد تا چهار راه معالی آباد، کمربندی و شهرک های واقع در حاشیه آن، خیابان میرزای شیرازی شرقی حد فاصل چهار راه معالی آباد تا میدان قصردشت، خیابان قصردشت حد فاصل میدان قصردشت تا چهار راه زرگری،خیابان ایمان شمالی، بلوار فرهنگ شهر، شهرک های سجادیه سیمان، والفجر،مهدیه، محمدیه سیمان، امیرکبیر، آزادگان والفجر، کوی جماران سیمان، بلوار امیرکبیر حد فاصل پلیس راه تا خیابان قالیشویی و شهرک های جنوب نیز شامل تعطیلی می شوند.

 



تاریخ انتشار : 14 دی 1393, 22:19



» اخبار مرتبط:

  • مدارس روز شنبه 21 بهمن تعطیل نیست
  • شنبه ۲۴ فروردین تعطیل است؟
  • شنبه، مدارس اين شهرستانها تعطيل شدند
  • مرگ یک دانش‌آموز در سیل
  • مدارس چهارشنبه "تعطیل" نیست/«زنگ انقلاب» 11 بهمن نواخته می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟