مشروح اخبار


» سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد منصوب شد



با حضور مسئولان اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تودیع و معارفه سرپرستان سابق و کنونی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد برگزار شد.

در این مراسم که معاونان پشتیبانی، گردشگری و مسئول روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی..


با حضور مسئولان اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تودیع و معارفه سرپرستان سابق و کنونی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش راک نیوز؛ در این مراسم که معاونان پشتیبانی، گردشگری و مسئول روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی این اداره‌کل حضور داشتند جهانبخش احمدی معاون پشتیبانی و توسعه منابع‌انسانی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد برای پیمودن مسیر توسعه راهی جز توجه به گردشگری و میراث فرهنگی و این صنعت مهم ندارد، اظهار کرد: استان چهار فصل ما این امکان و ظرفیت را دارد که در کشور به عنوان یکی از مناطق الگویی گردشگری شناخته شود.

وی با بیان همه استعدادها و ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد تصریح کرد: جای جای این استان مکان گردشگری محسوب می‌شود و در هر دو منطقه سردسیری و گرمسیری می‌توان برای توسعه صنعت گردشگری سرمایه‌گذاری کرد.

این مسئول یادآور شد: در خصوص میراث فرهنگی نیز می‌توانیم حرف زیادی در کشور برای گفتن داشته باشیم و آثار و ابنیه تاریخی بسیاری برای معرفی به هم‌میهنان داریم.

احمدی به موضوع صنایع دستی هم اشاره‌ای کرد و افزود: اگر هنرمندان صنایع دستی حمایت شوند و بخش خصوصی در این حوزه سرمایه‌گذاری کند شک نداشته باشیم که صنایع ما قابلیت صادرات را دارند و می‌توانیم بازارهای خارجی را برای کمک به توسعه استان و رشد صادرات داشته بشیم.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد نیز در ادامه با قدردانی از خدمات دو ساله محمدکاظم رحمانی سرپرست سابق میراث فرهنگی و گردشگری بویراحمد در مدت دو سال خدمت خود در این دستگاه، محمد حسین‌زاده را به عنوان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد منصوب کرد.

محمد حسین‌زاده با قدردانی از حسن اعتماد مسئولان به خود از شهرستان بویراحمد و ظرفیت‌هایی که در هر سه بخش گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی دارد، تصریح کرد: از این حیث در سطح استان وضعیت بسیار خوبی داریم.

وی در پایان متذکر شد: باید همه با عزمی جهادی به فکر کار و تلاش در این عرصه فرهنگی باشیم و از همه ظرفیت‌ها و خرد جمعی برای کمک به توسعه هر سه بخش در شهرستان بویراحمد به عنوان مرکز استان کمک کنیم.

 



تاریخ انتشار : 20 دی 1393, 21:33



» اخبار مرتبط:

  • معاون جدید اداره کل میراث فرهنگی استان منصوب شد
  • مدیر اداره کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد ،سرپرست معاونت فارس شد
  • رئیس جدید میراث فرهنگی بهبهان معارفه شد
  • راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی گردشگری و میراث فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • "سوگلی " رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشت شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟