مشروح اخبار


» نامه مرتضوی علیه احمدی‌نژاد، واقعی یا جنگ روانی



بنده به زودی در یک نامه سرگشاده ، اقدامات ضدسیستمی احمدی نژاد علیه مسئولان نظام را با استفاده از مبانی حقوقی و قانونی موجود نقد می کنم


به گزارش راک نیوز ؛ یک سایت خبری که نسخه پیشین آن با ادعای حمایت از احمدی‌نژاد شروع به کار کرد و بعدا ارتباط آن با طرفداران رئیس دولت قبل تکذیب شد، این بار مدعی شده که س م در جمع تعدادی از همکاران سابق خود در منزل شخصی‌اش گفته که:

- «پیش نویس نامه (م-ر) را من تهیه کردم و آقای (م-ر )فقط چند جمله ای را حذف و اضافه کرد.»

- « بنده خودم ۱۱ سال در اوج بحران اصلاح طلبان با آنان درگیر بودم اما فشار سیاسی و رسانه ای که سال ۹۱ و ۹۲ بر من وارد شد در طول زندگیم بی سابقه بود.»

- بارها به آقای احمدی نژاد گفتم شما در تقابل با قوه قضائیه بازنده محض هستید و از این رویه دست بردارید و با قوه قضائیه به طور منطقی و قانونی تعامل داشته باشید.

- بنده به زودی در یک نامه سرگشاده ، اقدامات ضدسیستمی احمدی نژاد علیه مسئولان نظام را با استفاده از مبانی حقوقی و قانونی موجود نقد می کنم .

برخی معتقدند صرف نظر از این که نامه رحیمی را چه کسی نوشته، رفتار رقبای سیاسی احمدی‌نژاد نشان می‌دهد که قصد دارند از نمونه رحیمی به عنوان الگویی برای جدایی از احمدی‌نژاد استفاده شود. از سوی دیگر برخی رقبای احمدی‌نژاد معتقدند که جدایی نیروهای پرهزینه‌ای مانند رحیمی و مرتضوی راه برای برگشت احمدی‌نژاد به عرصه رقابت سیاسی هموارتر خواهد کرد.



تاریخ انتشار : 17 بهمن 1393, 01:05



» اخبار مرتبط:

  • آقای روحانی! سخن غلط احمدی‌نژاد را که می گفت، «یارانه، پول امام زمان است» را اصلاح کنید.
  • آنها بی‌خیال «هاشمی» نمی‌شوند. این‌بار به بهانه تولدش می‌خواهند...
  • اولین سخنرانی احمدی نژاد پس از ریاست جمهوری
  • دیدار احمدی نژاد با سید حسن خمینی
  • احمدی نژاد: به زودی می آییم !+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟