مشروح اخبار


» بالاخره ؛جشنواره برفی دنا لغو شد!



این مسئول افزود: امسال هم به امید بارش برف برای برگزاری این جشنواره با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته بود و استاندار هم برای برگزاری این جشنواره تأکید زیادی داشت.

باقری با عذرخواهی از مردم به دلیل..


 

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ محمود باقری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از جاذبه‌های گردشگری و جذب مسافر در فصل زمستان در استان کهگیلویه و بویراحمد بارش رحمت الهی برف است، اظهار کرد: سالانه تعداد بسیار زیادی مسافر و گردشگر از نقاط مختلف کشور به خصوص از مناطق جنوبی وارد ناحیه سردسیری استان ما می‌شدند.

وی افزود: از این رهگذر صنعت گردشگری استان در فصل زمستان هم رونق ویژه‌ای داشت که امسال به دلیل عدم بارش برف زمستانی از مزایای آن بی‌بهره شدیم.

باقری یکی از برنامه‌های خوب و در نوع خود جذابی را که در استان و در فصل زمستان به معرفی کهگیلویه و بویراحمد کمک کرده بود برگزاری جشنواره برفی عنوان کرد و گفت: هر سال برنامه‌های متنوعی در این روز برگزار می‌کردیم و استقبال بسیار خوبی از این جشنواره یک روزه می‌شد و مسئولانی هم از مرکز به عنوان مهمان در این روز شرکت می‌کردند.

این مسئول افزود: امسال هم به امید بارش برف برای برگزاری این جشنواره با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته بود و استاندار هم برای برگزاری این جشنواره تأکید زیادی داشت.

باقری با عذرخواهی از مردم به دلیل لغو این جشنواره که قرار بود در پیست اسکی کاکان و در اواخر همین ماه برگزار شود، خاطرنشان کرد: به دلیل عدم بارش برف این جشنواره برگزار نمی‌شود.

وی اما به سایر برنامه‌های این دستگاه در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: جشنواره کوچ عشایر را با شکوه هر چه تمام در اردیبهشت‌ماه امسال در استان برگزار خواهیم کرد.



تاریخ انتشار : 24 بهمن 1393, 01:33



» اخبار مرتبط:

  • تغییر تاریخ جشنواره برفی دنا /اواخر بهمن برگزار می‌شود
  • جشنواره منطقه ای برف با حضور 5 استان در یاسوج برگزار می شود
  • برگزاری جشنواره مجسمه‌های برفی در پیست اسکی کاکان یاسوج
  • جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای جشنواره بازی‌های بومی، محلی در دهدشت+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟