مشروح اخبار


» تسهیلات ویژه برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد



زارع‌پور عنوان کرد: بالغ بر 118 هزار مسافر در نوروز 93 در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اسکان داده شدند که پیش‌بینی می‌شود با توجه به وجود مناطق گردشگری بکر و دیدنی در این استان شاهد حضور بیشتر مسافرین نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.


مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از آمادگی اداره کل آموزش و پرورش برای اسکان مسافرین ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام اینترنتی از مسافرین نوروزی کهگیلویه و بویراحمد برای اسکان در مدارس این استان از 10 اسفند آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند به صورت اینترنتی برای اسکان در مدارس استان نام‌نویسی کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 12 پایگاه و ستاد اسکان در شهرستان‌ها و مرکز استان مشخص شده است.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: 222 مدرسه با یک‌هزار و 708 کلاس درس برای اسکان مسافرین نوروز 94 در نظر گرفته شده ضمن اینکه 15 درصد فضای آماده برای مواقع اضطراری پیش‌بینی شده است.

این مسئول از افزایش هشت درصدی مدرسه‌های اختصاص یافته برای اسکان مسافرین خبر داد و گفت: سال گذشته 190 مدرسه با یک‌هزار و 400 کلاس درس به اسکان مسافرین اختصاص داده شد.

زارع‌پور عنوان کرد: بالغ بر 118 هزار مسافر در نوروز 93 در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اسکان داده شدند که پیش‌بینی می‌شود با توجه به وجود مناطق گردشگری بکر و دیدنی در این استان شاهد حضور بیشتر مسافرین نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مدارس اختصاص یافته به اسکان مسافرین نوروزی در سه بخش مجهز، نیمه‌مجهز و عادی است همچنین ستاد مرکزی اسکان مسافرین نوروزی این استان در مدرسه توحیدی یاسوج واقع در خیابان آبشار مستقر است.

وی تصریح کرد: در شهرستان بویراحمد 100 مدرسه با 500 کلاس درس برای مسافرین در نظر گرفته شده است که مسافرین نوروزی می‌توانند با ثبت‌نام اینترنتی در ایام نوروز در این مدارس اسکان یابند.

این مسئول ضمن تاکید بر ارائه خدمات خوب و مطلوب به مسافرین نوروزی خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای اسکان مسافرین پیش‌بینی شده است که تلاش خواهیم کرد خدمات خوب و مطلوبی به مسافرینی که در ایام نوروز به استان سفر می‌کنند، ارائه دهیم.



تاریخ انتشار : 6 اسفند 1393, 08:13



» اخبار مرتبط:

  • اسکان بیش از سه هزار نفر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • نشانی ستادهای اسکان نوروزی کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد
  • آخرین آماراز مسافران نوروزی در استان /بیشترین در شهرستان...
  • یک هزار و 835 مسافر نوروزی در مراکز آموزشی گچساران اسکان یافتند
  • افزایش 40درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟