مشروح اخبار


» دانشکده فنی و مهندسی پیام نور کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد



عنایت‌الله نجیب‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه توسعه فضا‌های آموزشی دانشگاه پیام نور به صورت جدی در دستور کار است، اظهار کرد: این دانشکده با


 

صبح امروز و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور استان با اعتبار 22 میلیارد ریال افتتاح شد.

به  گزارش راک نیوز از یاسوج، صبح امروز و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور استان افتتاح شد.

عنایت‌الله نجیب‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه توسعه فضا‌های آموزشی دانشگاه پیام نور به صورت جدی در دستور کار است، اظهار کرد: این دانشکده با زیر بنای 3 هزار و 168 متر با اعتبار 22 میلیارد ریال در چهار طبقه و در مدت دو سال ساخته شد.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این ساختمان دارای 6 آزمایشگاه و 15 کلاس درس برای تحصیل دانشجویان این رشته ساخته شده است.

وی به سایر پروژه‌های عمرانی دانشگاه اشاره و عنوان کرد: ساختمان سوله کارگاهی آزمایشگاهی با زیربنای یک هزار و 150 متر و با پیشرفت 50 درصدی با اعتبار 8 میلیارد ریال در محوطه پردیس این دانشگاه در حال ساخت است.

این مسئول به ساخت ساختمان اداری مرکزی دانشگاه پیام نور یاسوج، اشاره کرد و گفت: پروژه ساختمان اداری مرکزی یاسوج با زیر بنای 850 متر مربع، پیشرفت 85 درصدی و اعتبار 19 میلیارد ریال در حال ساخت است.

نجیب‌زاده افزود: ساختمان فرهنگی مذهبی این دانشگاه با زیر بنایی یک هزار و  200متر مربع اعتبار 10 میلیارد ریال و پیشرفت 40 درصد در حال ساخت است که با افتتاح این ساختمان‌ها بخشی از کمبود فضای فیزیکی این دانشگاه رفع می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فضای سایت دانشگاه پیام نور را 5.5 هکتار دانست و بیان کرد: مشکل کمبود فضای فیزیکی و تحصیلی در دانشگاه پیام نور استان یکی از مشکلات اساسی دانشجویان بود که تلاش می‌کنیم که این کمبود را برطرف کنیم.

 



تاریخ انتشار : 7 اسفند 1393, 10:00



» اخبار مرتبط:

  • همزمان با دهه ی فجرافتتاح 5پروژه پیام نور دراستان
  • رئیس دست به کلنگ شد/کلنگ‌زنی برای ساختمان اداری پیام نور گچساران
  • عزل دوتن از روسای دانشگاه پیام نور +معاون یک مرکزدانشگاهی
  • علت عدم بهره برداری از ساختمان دانشگاه پیام نور گچساران چیست
  • ضعف در زیر ساخت‌های IT و آزمایشگاهی از مشکلات عمده دانشگاه یاسوج است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟