مشروح اخبار


» سفر لاریجانی به شهرهای دهدشت وگچساران لغو شد



فرماندار گچساران گفت: پیش‌بینی‌های صورت گرفته بر شرکت رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدای دهدشت بود

رحیمی یادآور شد: سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به گچساران در راستای حضور وی در محل گلزار شهدای این شهرستان و غبارروبی پیش‌بینی شده بود.


براساس برنامه ریزی قبلی قراربود یادواره شهدای شهرستان کهگیلویه در14 اسفندماه جاری در شهر دهدشت مرکز این شهرستان وبا حضور دکترعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار گردد.

به گزارش راک نیوز هم چنین قراربود در مراسمی لاریجانی به گچساران سفرکند ودر مراسم غبار رویی گلزار شهدای این شهر شرکت نماید.

به گفته عبدالرحیم رحیمی فرماندارشهر نفت خیزگچساران باتوجه به لغو شدن مراسم یادواره شهدا در دهدشت وکنسل شدن سفر رئیس مجلس به دهدشت حضور دکتر لاریجانی در گچساران نیزمنتفی گردید.

فرماندارگچساران سفر لاریجانی به این شهرستان را ازبرنامه های حاشیه سفر به دهدشت برشمرد و یادآور شد:جزء برنامه اصلی سفرنبوده است.

رحیمی  ادامه داد: پیش‌بینی‌های صورت گرفته بر شرکت رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدای دهدشت بود اما به دلیل لغو این یادواره سفر لاریجانی نیز به گچساران و دهدشت لغو شده است.

رحیمی یادآور شد: سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به گچساران در راستای حضور وی در محل گلزار شهدای این شهرستان و غبارروبی پیش‌بینی شده بود.



تاریخ انتشار : 10 اسفند 1393, 00:49



» اخبار مرتبط:

  • نخستین یادواره شهدای گمنام گچساران برگزار می‌شود
  • غبار رویی گلزار شهدای دهدشت
  • رحیمی خبرداد:سفررئیس مجلس ومعاون رئیس جمهور به گچساران
  • یادواره72 شهید دانش آموز شهرستان کهگیلویه در دهدشت برگزار شد
  • یادواره سرداران و 411 شهید کهگیلویه با مداحی حاج صادق آهنگران در دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟