مشروح اخبار


» «پارازیت» در تلويزيون کلید خورد



فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:این مستند یکی از فعالیت های اثر گذار معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان برای آگاهسازی عمومی و کاهش وقوع جرایم است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه کهگيلويه و بويراحمد، سردار" علیرضا عادلی" در حاشیه مراسم کليد خوردن مستند تلویزیونی پارازیت افزود: اقدام پیشگیرانه و موثر معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در جهت ساخت این مجموعه مستند برای آگاه سازی عمومی و کاهش وقوع جرایم در سطح جامعه اقدامی موثر و ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: تهیه و تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی و پخش برنامه خبری یک یک صفر 110 از جمله دستاورد مهمی بوده و هست که معاونت اجتماعی فرماندهی این استان توانسته گام موثری در راستای اطلاع رسانی و آگاهسازی عمومی در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه بردارد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بر نقش موثر رسانه ها در ارتقاء احساس امنیت در جامعه تاکید کرد و در ادامه افزود:بزودی مستند بازسازی جرایم مهم استان همراه با مصاحبه رو در رو با مجرمان دستگیر شده در قالب برنامه های مختلف پلیسی از سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد پخش خواهد شد.

عادلی بیان کرد: با توافق صورت گرفته با صدا و سیمای استان، برنامه مذکور در چهار قسمت 20 دقیقه ای ساخته و در هفته ناجا در سال جاری از شبکه استانی پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: مرکز اطلاع رسانی و مستندات معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، آماده همکاری با کلیه روابط عمومی های سازمان ها و نهادهای اجتماعی و فرهنگی و همچنین روزنامه ها و سایت های خبری در زمینه های فوق است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست به منظور ارتقای کیفی برنامه مذکور نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق تماس با شماره تلفن 197 دفتر نظارت همگانی پلیس کهگیلویه و بویراحمد اعلام کنند




تاریخ انتشار : 14 تیر 1391, 17:48



» اخبار مرتبط:

  • فرمانده برتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سرهنگ "بیعت‌اصل "فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تودیع شد
  • قاتل فراری کهگیلویه و بویراحمد در شیراز دستگیر شد
  • مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟