مشروح اخبار


» دولت تدبیر برای شهرستان شدن قلعه رئیسی تدبیری کند



 از مهمترین پتانسیل بخش چاروسا مرکز بودن آن نسبت به دیگر شهرها و بخش های همجوار است این بخش با دارا بودن 115 روستا نقطه ثقل و مرکز این روستاهاست و از هر روستایی که بخواهیم حرکت کنیم به مرکز یعنی قلعه رئیسی می رسیم و مرکز بودن این شهر باعث شده که از این شهر می شود به مرکز


 

راک نیوز : بخش چاروسا به مرکزیت شهر قلعه رئیسی جمعیت انسانی ثابت بالغ بر 25هزار نفر ، 135 هزار متر مربع وسعت منطقه با طبیعتی خرم و سر سبز پوشش گیاهی متنوع در میان کوههای بزرگ و بلند برفکوه ،کوه سیاه و همجواری سفید کوه می درخشد.

 

داشتن درختان زیاد و جنگلهای قابل توجه ، رودخانه ها و چشمه های روان و زلال دشتها و تپه های کثیر، آب هوایی معتدل کاملا خیال برانگیز جالب و مستعد هر نوع سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است.

 

علاوه بر این موارد ذکر شده و دهها مورد امتیاز آور دیگر بقعه متبرکه و معنوی امام زاده سید محمود (ع) زیارتگاه عاشقان و آبشار زیبای کمردوغ حجم جمعیت ورودی زائران و گردشگران به منطقه و شهر قلعه رئیسی در تمام ایام سال زیاد و زیاد تر می شود طوری که دیگر نمی توان فقط جمعیت 25 هزار نفر را عنوان کرد بلکه سرجمع ورودی و نفوس انسانی رو به رشد جا دارد که آمار 50 هزار نفر را می توان عنوان کرد.

 

از طرفی داشتن زیر ساختها و استقرار ادارات و نهادها و ارگان های دولتی که بعد از انقلاب اسلامی در این شهر دایر شده اند زمینه را برای ارتقاء به شهرستانی آماده و مردم را کاملا متوقع نموده است که مسئولین محترم دنبال جمع کردن آمار و ارقام نباشند و تکلیف خود را هرچه سریعتر نسبت به حقی که مردم ولایت مدار و شهید پرور دارند ابلاغ و اجرا نمایند.

 

وجود 30 دهیاری 44 شورا و دو دهستان بزرگ از مهمترین پتانسیل های است که با آنها می توان بدون هیچ گونه بهانه ای حق چندین ساله شهرستان شدن قلعه رئیسی را محقق سازد.

 

از مهمترین پتانسیل بخش چاروسا مرکز بودن آن نسبت به دیگر شهرها و بخش های همجوار است این بخش با دارا بودن 115 روستا نقطه ثقل و مرکز این روستاهاست و از هر روستایی که بخواهیم حرکت کنیم به مرکز یعنی قلعه رئیسی می رسیم و مرکز بودن این شهر باعث شده که از این شهر می شود به مرکز استان یاسوج از جاده روستایی چم لپو به طول 150 کیلومتر حرکت کرد، ثقل بودن قلعه رئیسی می تواند به طول 250کیلومتر به مرکز خوزستان (اهواز)، صیدون و باغملک و شهرستان های چهارمحال بختیاری رفت.

 

تا جایی که مردم شهرهای دهدشت و دیشموک برای عبور به خوزستان باید از مرکز بخش چاروسا شهر قلعه رئیسی عبور نمایند.

 

با وجود اینکه سه دهه از انقلاب اسلامی می گذرد و شهرستان شدن این بخش آرزوی چندین ساله مردم قلعه رئیسی است و از استاندار محترم خواستار شهرستان شدن این شهر در دولت تدبیر و امید 

 هستیم.

سید حسن آرمند



تاریخ انتشار : 18 اسفند 1393, 00:19



» اخبار مرتبط:

  • بزرگواری خواستار شهرستان شدن دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان شد.
  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • مشکل برق ورزشگاه قلعه رئیسی برطرف شود
  • بخشدارچاروسا: مدیرکل ورزش، مشکل ورزشگاه قلعه رئیسی را حل کند
  • حضور مردم شهر قلعه رئیسی در راهپیمایی 22بهمن نماد در صحنه بودن آنهاست برای این انقلاب.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟