مشروح اخبار


» فرودگاه بندرعباس تا ظهر جمعه تعطیل شد/ مسافران بلیتهای خود را باطل کنند



مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: به علت آب‌گرفتگی باند و سطوح پروازی فرودگاه بندرعباس، همه پروازهای این فرودگاه حداقل تا ظهر جمعه متوقف شد.

مسئولان شرکت‌های فرودگاه‌های کشور در این راستا جلسات اضطراری با استانداری هرمزگان انجام داده‌اند ..


یدالله آقایی ، اظهار داشت: به علت بارش شدید باران و وقوع سیل در استان هرمزگان و به خصوص شهر بندرعباس، همه پروازهای فرودگاه بندرعباس تا حداقل ظهر جمعه لغو شد و این فرودگاه تا تاریخ مذکور غیرقابل استفاده است.

به گزارش راک نیوز ؛ وی با بیان اینکه امروز 22 پرواز از-به فرودگاه بندرعباس لغو شد، ادامه داد: 25 پرواز ازنقاط مختلف  به فرودگاه بندرعباس در روز آینده لغو شده است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور بیان کرد: به علت بروز گل و لای شدید روی باند و سطوح پروازی فرودگاه بندرعباس، فعلاً تا ظهر جمعه این فرودگاه تعطیل است.

وی با بیان اینکه مسئولان شرکت فرودگاه‌های کشور و کارکنان فرودگاه بندرعباس در حال رفع مشکلات این فرودگاه هستند، بیان کرد: جلسات مختلف با استانداری هرمزگان انجام شده است و در این‌باره نیروهای امدادی همکاری دارند.

آقایی بیان کرد: با توجه به بروز این مشکل از مسافران خواستاریم که نسبت به ابطال بلیت پروازی خود و برنامه‌ریزی سفر خود به بعد از این تاریخ اقدام کنند.

به گزارش راک نیوز، درپی بارش باران روزچهارشنبه درمرکز استان هرمزگان،مشکلات فراوانی بعلت ضعف زیرساختی دراین شهر حادث گردید.تعطیلی یک شیفت مدارس،لغو همه سفرهای دریایی درون استانی،انسداد جاده بندرعباس به میناب وتعطیلی فرودگاه همه ناشی از بارش یکصدمیلیمتری باران دراین شهر بوده است.

 



تاریخ انتشار : 20 اسفند 1393, 23:39



» اخبار مرتبط:

  • پرواز تبریز - بندرعباس اجبارا در شیراز نشست!
  • فرود اضطراری 2 پرواز در کیش
  • فرود اضطراری پرواز تهران - بندرعباس در فرودگاه کرمان
  • شرایط بد جوی پرواز دوبی -بندرعباس را راهی شیراز کرد
  • فرود اضطراری یک هواپیما در بندرعباس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟