مشروح اخبار


» اخوان:بخش‌های سوق و سرفاریاب درکهگیلویه صاحب اتاق اصناف میشوند



رئیس اتاق اصناف کهگیلویه با بیان اینکه استقرار این نمایندگی‌ها در بخش‌ها مراجعات مردمی به اتاق اصناف شهرستان را غیر ضروری می‌کند تسریع و تسهیل در انجام امورات پروانه کسب و رسیدگی به شکایات را از مزایای راه‌اندازی نمایندگی‌های اصناف  عنوان کرد و افزود:


عین‌الله اخوان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌ به مردم به زودی نمایندگی اتاق اصناف در بخش‌های سوق و سرفاریاب راه‌اندازی خواهد شد.

وی، ساماندهی امور مرتبط با اصناف و مشارکت در تنظیم بازار را از جمله وظایف اتاق اصناف برشمرد و گفت: با هدف کنترل بازار و پایش هر چه بهتر آن تاکنون نمایندگی اتاق اصناف در بخش‌های چاروسا و دیشموک راه‌اندازی شده است.

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه با بیان اینکه استقرار این نمایندگی‌ها در بخش‌ها مراجعات مردمی به اتاق اصناف شهرستان را غیر ضروری می‌کند تسریع و تسهیل در انجام امورات پروانه کسب و رسیدگی به شکایات را از مزایای راه‌اندازی نمایندگی‌های اصناف  عنوان کرد و افزود: امور مربوط به وظایف و اختیارات اتاق اصناف در همان بخش‌ها انجام می‌شود.

به گفته اخوان؛ نمایندگی اتاق اصناف در سرفاریاب فروردین 94 و در بخش سوق به محض تامین زیرساخت‌های لازم افتتاح خواهد شد.

وی مجموعه اصناف شهرستان را پویا و فعال دانست و با بیان اینکه واحدهای صنفی همواره در راستای برنامه‌های اتاق اصناف حرکت می‌کنند، تصریح کرد:  این مجموعه در عرضه و فروش اجناس با رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و نیز برنامه‌های اتاق اصناف برای مهار کم‌فروشی و گران‌فروشی همکاری دارند.

به گزارش راک نیوز  از دهدشت ؛ رئیس اتاق اصناف کهگیلویه، تعداد واحدهای صنفی زیر نظر اتاق اصناف کهگیلویه را بالغ بر هشت هزار واحد برشمرد و گفت: تعداد 20 بازرس رسمی و بازرس‌های افتخاری بازار را کنترل می‌کنند.

این مسئول در پایان عرضه کالای بی‌کیفیت را تضییع حقوق مصرف‌کنندگان خواند و با بیان اینکه مردم شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند تصریح کرد: با صنوف متخلف برخورد خواهد شد.

 



تاریخ انتشار : 28 اسفند 1393, 08:41



» اخبار مرتبط:

  • برگزار ی انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف کهگیلویه و بویراحمد
  • برنج های "اروگوئه ای" هم خبر ساز شدند +عکس
  • هشدار به شهروندان دهدشتی:طلای دهدشت عیارش خالص نیست!
  • آتش‌سوزی ظهرامروزدر بازار گچساران یک کشته بر جای گذاشت+تصاویر
  • اقدامات غیر قانونی شهرداری یاسوج در جمعه بازار این شهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟