مشروح اخبار


» 55 شهید ،سند پایبندی عشایر به انقلاب اسلامی است



فرماندار پاسارگاد یکی از مشکلات اساسی عشایر منطقه را عدم وجود اداره مستقل امور عشایر عنوان کرد و اظهار داشت : هرچند این اداره هم اکنون بصورت نمایندگی می باشد اما خدمات خوبی را به عشایر شهرستان ارائه نموده است ....

 به گزارش  راک نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاسارگاد : جلسه شورای عشایر شهرستان پاسارگادبا حضور سید جواد هاشمی فرماندار ، دکتر قربانی کشکولی مشاور استاندار در امور عشایر ومدیرکل امور عشایر استان فارس برگزار گردید .

  هاشمی گفت: تقدیم 55 شهید، سند افتخار ، ولایت مداری و پایبندی عشایر به انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت : با واقع شدن ایل راه بزرگ عشایری در این شهرستان علاوه بر استفاده عشایر منطقه ،سالانه تعداد400هزار راس دام در ایام کوچ از این ایل راه استفاده می کنند.

فرماندار پاسارگاد در ادامه یکی از افتخارات این شهرستان را تقدیم 117 شهید والامقام به نظام اسلامی عنوان کرد و افزود 55 نفر از این شهدا از خانواده ها ی عشایر می باشند که این بیانگرتوجه به معنویت و  حضورعشایر در تمامی عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی می باشد .

 فرماندار پاسارگاد یکی از مشکلات اساسی عشایر منطقه را عدم وجود اداره مستقل امور عشایر عنوان کرد و اظهار داشت : هرچند این اداره هم اکنون بصورت نمایندگی می باشد اما خدمات خوبی را به عشایر شهرستان ارائه نموده است .

وی یکی دیگر از مشکلات را عدم تامین اعتبار جهت ادامه پروژه آسفالت جاده گردنه خرسی ذکر کرد و گفت: این راه يكي از راههاي مهم عشايري در شهرستان پاسارگاد است كه بخش پاسارگاد این شهرستان را به روستایی حسن آباد اقليد متصل مي كند و طول اين جاده 30 كيلومتر است كه 15 كيلومتر آن درحوزه شهرستان پاسارگاد مي باشد وعمليات زيرسازي آن به پايان رسيده است اما مابقی آن به دلیل عدم تامین اعتبار متوقف شده است و انتظار داریم که با مساعدت مسئولین استانی این مهم تحقق یابد .

فرماندار پاسارگاددر پایان گفت: مهمترین خدمت دولت به عشایر تامین امنیت است که بحمداله عشایر شهرستان پاسارگاد نیز در امنیت کامل  به فعالیت خود ادامه می دهند



تاریخ انتشار : 17 تیر 1391, 08:44



» اخبار مرتبط:

  • مراسم تودیع و معارفه مدیران امور عشایر کهگیلویه برگزار شد
  • دیدار فرماندار ممسنی با رئیس سازمان امور عشایر کشور
  • رئیس جدید اداره امور عشایر گچساران معرفی شد
  • دکتر اعتماد سرپرست جدید شبکه دامپزشکی پاسارگاد
  • برگزاری جلسه شورای مشورتی ایثارگران در پاسارگاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟