مشروح اخبار


» تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان ممسنی /اشد مجازات قانونی برای متهمان پرونده مخلان نظم و امنیت در جریان انتخابات در شهرستان ممسنی



رییس کل دادگستری استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود درمراسم معارفه رییس دادگستری شهرستان ممسنی مجدداً بر توجه ویژه بر تأمین امنیت مردم تأکید کرد و افزود: پیرو تدوین و ابلاغ دستورالعمل مدیریت پرونده های مهم در مرکز استان رؤسای دادگستری در تمامی حوزه های قضایی استان موظف به...


 علی القاصی مهر با حضور در حوزه قضای شهرستان ممسنی در جمع مردم و مسوولان این شهرستان ضمن تقدیر از خدمات قاضی سید ابراهیم موسوی و نصراله ایزدی خواه را به عنوان رییس جدید این حوزه قضایی معرفی کرد.

وی در این مراسم تأکید کرد : رویکرد ما در تغییر مدیران در دستگاه قضایی ارتقا مدیران و استفاده از ظرفیت های آنان و تزریق ایده های مثبت در راستای ارتقا حوزه است .

به گزارش راک نیوز از ممسنی ؛ القاصی با بیان اینکه شهرستان ممسنی شهری است با مردمانی صدیق ، غیور و مدافع ولایت سهم بسزایی در هشت سال دفاع مقدس را در تاریخ درخشان خود دارد و خدمت به این مردم افتخار بزرگی است افزود : ظرفیت های علمی این شهرستان در زمینه های مختلف پزشکی و حقوق در کشور کم نظیر است لذا این مردم شایسته داشتن بهترین مدیران هستند .

رییس کل دادگستری استان فارس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب وترسیم سیاست های قوه قضایه بخصوص توجه به ارتقای امنیت ، کاهش اطاله دادرسی و نظارت بر عملکرد ها بیان داشت : لازم است تا برنامه های مدونی بر اساس شیوه های نوین و متناسب با مأموریت ها تهیه و در دستورکار قرار گیرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود درمراسم معارفه رییس دادگستری شهرستان ممسنی مجدداً بر توجه ویژه بر تأمین امنیت مردم تأکید کرد و افزود: پیرو تدوین و ابلاغ دستورالعمل مدیریت پرونده های مهم در مرکز استان رؤسای دادگستری در تمامی حوزه های قضایی استان موظف به پیگیری لحظه ای پرونده های مهم حوزه تحت مدیریت خود می باشند و تأکید داشته ایم با رعایت ضوابط قانونی قاطع ترین برخورد با متهمان پرونده های مهم و جرائم خشن در دستورکار قرار گیرد.

قاضی ارشد استان فارس همچنین با اشاره به پرونده مخلان نظم و امنیت مردم در جریان انتخابات در شهرستان ممسنی از پیگیری مسوولان قضایی استان در راستای اعمال اشد مجازات قانونی برای متهمان این پرونده خبر داد و تصریح کرد : پذیرفته نیست افرادی بخواهند با اقدامات غیر قانونی خود امنیت را از مردم سلب کنند و دستگاه قضایی به عنوان یک دستگاه مستقل و بی طرف که متعلق به همه مردم است مسائل را فراجناحی و با اجرای صریح قانون دنبال خواهد کرد .

وی در پایان خواستار استفاده از ظرفیت های فرهنگی ، مذهبی و قومی شهرستان ممسنی در راستای تقویت شوراهای حل اختلاف و بهره مندی از ریش سفیدان و منتقدان در راستای توسعه فرهنگ صلح و سازش شد.

 



تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1394, 19:24



» اخبار مرتبط:

  • با حضور مسئولان استانی رئیس جدید دادگستری کهگیلویه معرفی شد
  • بهره برداری از چندین طرح فرهنگی، اقتصادی در ممسنی
  • برخورد قاطع و سریع به پرونده مزاحم خیابانی بانوان در جهرم
  • رئیس کل جدید دادگستری فارس منصوب شد
  • "سیدجواد هاشمی" فرماندارشهرستان" ممسنی" شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟