مشروح اخبار


» برگزاری همایش روسای بیمارستان‌های اعصاب و روان در یاسوج



مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش روسای بیمارستان‌های اعصاب و روان کشور در یاسوج خبر داد.


مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش روسای بیمارستان‌های اعصاب و روان کشور در یاسوج خبر داد.

به گزارش راک نیوز ازیاسوج ،سیدمهرعلی مختارنیا  گفت: همایش سراسری روسای بیمارستان‌های اعصاب و روان کشور وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران فردا 29 اردیبهشت در یاسوج برگزار می‌شود.

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این همایش که از فردا در محل هتل آزادی یاسوج برگزار می‌شود، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هم حضور خواهد داشت.

وی افزود: این همایش با رویکرد اقتصاد بیمارستانی با حضور 50 نفر از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و روسای بیمارستان‌های اعصاب و روان و همچنین استاندار و تنی چند از مسئولان ارشد استانی برگزار می‌شود.

مختارنیا بیان کرد: با توجه به این که استان ما و مشخصاً شهر یاسوج از مناطق خوش آب و هوای کشور برای پذیرش جانبازان اعصاب و روان است، برگزاری چنین همایشی می‌تواند یاسوج را به عنوان شهری پایلوت در زمینه درمان جانبازان با توسعه بیمارستان اعصاب و روان سلمان در کشور معرفی کند.

این مسئول گفت: این همایش در یاسوج زمینه توسعه و تخصصی کردن بیمارستان‌های اعصاب و روان را در استان فراهم می‌کند.

مختارنیا به سایر اهداف برگزاری این همایش بزرگ دو روزه اشاره کرد و گفت: این همایش بیشتر با هدف رضایت‌مندی و بهره‌مندی بیشتر از منابع در استان ما برگزار می‌شود.

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید استان گفت: این همایش به صورت سالانه برگزار می‌شود که برای نخستین بار استان ما پذیرای این تعداد از مسئولان بیمارستانی و کارشناسان درمان جانبازان است.

 



تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1394, 09:07



» اخبار مرتبط:

  • بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه برگزارمیکند:همایش امامزاده نورالدین و 26 شهید سادات شهرستان کهگیلویه در چاروسا
  • معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد منصوب ‌شد
  • سیدمصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد شد
  • رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران لنده:آقای بزرگواری به جای پیگیری مشکلات مردم در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کند/عزل یک مدیراصلاح طلب درلنده
  • دو انتصاب در لنده/ روئسای آموزش وپرورش و بنیادشهید شهرستان لنده منصوب شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟