مشروح اخبار


» کشف 60کیلوگرم تریاک توسط پلیس بوشهر درگچساران



فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در تعاملی با پلیس ناجا و استان کهگیلویه و بویراحمد ، 60 کیلوگرم تریاک توسط ماموران این فرماندهی کشف و ضبط شد.


فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در تعاملی با پلیس ناجا و استان کهگیلویه و بویراحمد ، 60 کیلوگرم تریاک توسط ماموران این فرماندهی کشف و ضبط شد.

به گزارش راک نیوز ازبوشهر ؛ سرهنگ وحید زرین کلاه شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: اشراف اطلاعاتی پلیس به تحرکات و فعالیت سوداگران مرگ منجر به شناسایی یک باند تهیه ، حمل و توزیع مواد مخدر در این استان بوشهر شد.

وی یادآورشد: این باند قصد داشت مقدار 60 کیلوگرم مواد مخدر را از استان فارس تهیه و از طریق خودروهای تیزرو از طریق استان بوشهر به اهواز منتقل کند.

فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اضافه کرد: قاچاقیچان برای فریب پلیس با تغییر مسیر قصد داشتند مواد افیونی را از طریق استان کهگیلویه و بویراحمد به مقصد انتقال دهند.

زرین کلاه گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با هماهنگی پلیس استان یادشده در اقدامی غافلگیرانه خودرو قاچاقچیان را به طور نامحسوس شناسایی و نرسیده به شهرستان گچساران توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی فنی از خودرو یادشده 60 کیلوگرم تریاک کشف و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام های قضایی شد.

فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر یادآورشد: در همین رابطه دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم نیز دستگیر شدند.



تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1394, 01:11



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری زن و شوهر قاچاقچی در جاده یاسوج به ..
  • دستگیری زن و شوهر قاچاقچی جوان در یاسوج
  • کشف 108 کيلوگرم حشيش وترياك در بهبهان
  • زن توزیع کننده تریاک در یاسوج دستگیر شد
  • بزرگترین محموله مواد مخدر کشور در فارس کشف شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟