مشروح اخبار


» دهدشت میزبان نخستین کارگاه آموزشی تئاتر عروسکی در کهگیلویه وبویراحمد



وی بابیان اینکه این کارگاه برای نخستین بار در استان برگزار می شود،عنوان کرد: این کارگاه در سه دوره زمانی از مقدماتی تا پیشرفته به مدت یک ماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ابراز کرد:


سید ایرج کاظمی جو در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: نخستین دوره کارگاه آموزشی تخصصی تئاتر عروسکی از امروز در شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش راک نیوز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: این کارگاه آموزشی با همکاری معاونت هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه،مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شروع به کار کرد.

وی بابیان اینکه این کارگاه برای نخستین بار در استان برگزار می شود،عنوان کرد: این کارگاه در سه دوره زمانی از مقدماتی تا پیشرفته به مدت یک ماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ابراز کرد: هدف ما در کارگاه آموزش دوره تخصصی تئاتر عروسکی برای احیای بازی‌های سالم در بین نسل کودک و نوجوان است.

وی بااشاره به اینکه متاسفانه امروز کودکان و نوجوانان به بازی های رایانه ای اعتیاد پیدا کرده اند،افزود: بازی‌های رایانه‌ای تاثیر مخرب بر ذهن و رفتار کودکان دارد و با احیای بازی‌های سنتی خلاقیت و شادابی دوباره را برای کودکان به ارمغان می‌آورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: پرداختن به بازی به خصوص بازی‌های عروسکی، بررسی نزدیک‌ترین زاویه شخصیت کودکی است،علاوه بر اینکه بازی فرآیند یادگیری را برای کودک و نوجوان شیرین می‌کند و موجب تأمین بسیاری از نیازهای اساسی و زیر بنایی کودک نیز می‌شود.

/تسنیم
  

                       



تاریخ انتشار : 13 تیر 1394, 02:25



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری جشنواره‌ ورزش‌های بومی محلی در مدارس کهگیلویه
  • مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • چهار انتصاب در سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟