مشروح اخبار


» نشست شوراهای استانی جبهه متحد اصولگرایان جمعه برگزار می‌شود



مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان گفت: نشست شورای‌های مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در استان‌ها، با حضور هیئت‌اجرایی در تهران برگزار می شود.

خبرگزاری فارس: نشست شوراهای استانی جبهه متحد اصولگرایان جمعه برگزار می‌شود

 


مجتبی توانگر مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: نشست شورای‌های مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در استان‌ها، با حضور هیئت ‌اجرایی روز جمعه در تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست اعضای هیات‌های داوری و هیات‌های اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در استان‌ها حضور خواهند داشت.

توانگر اضافه کرد: قرار است در این نشست‌ مباحث تشکیلاتی‌ و سیاست‌های تبلیغی و معیارهای انتخاب نامزد‌هایی جبهه متحد اصولگرایان مبتنی بر منشور اصولگرایی مورد بحث، بررسی و تبادل‌نظر قرار گیرد.

مسوول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به اینکه برای هر نماینده درحوزه صلاحیت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: بررسی و ارزیابی صلاحیت فردی از جمله داشتن تقوا، عدالت، امانتداری و ویژگی‌هایی که یک فرد صالح باید داشته باشد، بررسی و ارزیابی کارآمدی و عقلانیت و داشتن تخصص، توانایی قانون گذاری و تعامل با نیروها، نخبگان و.. بررسی و ارزیابی مقبولیت اجتماعی و میزان محبوبیت عمومی از جمله این مؤلفه‌ها است.

وی در پایان گفت: خط قرمزهای جبهه اصولگرایان در سه شاخص ضد فتنه بودن، ضد انحراف بودن و ضد فساد بودن مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.



تاریخ انتشار : 16 دی 1390, 03:14



» اخبار مرتبط:

  • همایش جبهه متحد اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • هدایت خواه رفیق مشترک جبهه متحد وپایداری
  • با تعیین ۳ نامزد باقی‌مانده، لیست تهران جبهه متحد تکمیل شد
  • منتقدان دولت احمدی نژاد از لیست اصولگرایان حذف شدند
  • یکی از ائتلاف‌ها بداخلاقی انتخاباتی داشته است
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟