مشروح اخبار


» خبر آتش سوزی سوم دربندرعباس کذب است/یک مظنون در حادثه آتش سوزی هتل هرمز دستگیر شد



خبری که با مضمون "حادثه ی آتش سوزی دیگر، برای بار سوم" به نقل از خبرگزاری ایسنا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است کذب محض است و بر روی خروجی این خبرگزاری چنین خبری وجود ندارد.

به گزارش راک نیوز از بندرعباس ،پس دو آتش سوزی درکمتراز 24 ساعت دربزرگ ترین مجتمع تجاری بندرعباس و معروف ترین هتل  استان هرمزگان ،شایعه ای مبنی بر بروز ...


خبری که با مضمون "حادثه ی آتش سوزی دیگر، برای بار سوم" به نقل از خبرگزاری ایسنا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است کذب محض است و بر روی خروجی این خبرگزاری چنین خبری وجود ندارد.

به گزارش راک نیوز از بندرعباس ،پس از دو آتش سوزی مجتمع ستاره جنوب و هتل هرمز در بندرعباس در روز گذشته (هشتم مرداد ماه) و ظهر امروز (9 مرداد ماه) در شبکه های اجتماعی مطلبی با عنوان "حادثه ای دیگر برای بار سوم" به نقل از ایسنا درباره وقوع سومین آتش سوزی در اثر انفجار کپسول گاز در رستوران پاساژ بزرگ ستاره شهر منشر شد که این خبرگزاری وجود چنین خبری بر روی خروجی خود را تکذیب کرد.

به گزارش راک نیوز ،استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه وضعیت استان هرمزگان کاملا عادی است، گفت: حوادثی همچون آتش سوزی در مناطق مختلف اتفاق می افتد و پس از وقوع، باید این حوادث و بحران را مدیریت کنیم.

براساس این گزارش، طبق گفته مسئولان شهر بندرعباس و استان هرمزگان پس از دو آتش سوزی مجتمع ستاره جنوب و هتل هرمز هیچ سانحه آتش سوزی در شهرستان بندرعباس اتفاق نیفتاده است.

تازه ترین خبرهای راک نیوز حاکیست یک منبع آگاه روز جمعه درتشریح آتش سوزی هتل هرمز اعلام کرد: همچنین دو نفر مظنون به این حادثه از محل متواری شده اند که ماموران انتظامی در تلاش برای دستگیری آنان هستند. وی افزود: در حال بررسی عمدی و یا سهوی بودن حادثه و ارتباط دو حادثه آتش سوزی (مجتمع تجاری ستاره جنوب بندرعباس و هتل هرمز) با یکدیگر هستیم که نتیجه قطعی آن متعاقبا اعلام خواهد شد. به گزارش ایرنا، در آتش سوزی هتل هرمز بندرعباس که ساعت 3 بامداد جمعه نهم مرداد رخ داد 58 نفر از مسافران که 40 نفر آنان خارجی بودند، نجات داده شدند اما مامور آتش نشانی به نام 'برکت جوذری' که ماسک خود را در صحنه آتش سوزی به افراد نجات یافته داده بود، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و یک نفر از کارکنان این هتل نیز بر اثر دودگرفتگی در حالت کما بسر می برد.

براساس این گزارش ، هتل بین المللی هرمز ضمن توجه به استانداردهای یک هتل پنج ستاره بین المللی در ساحل خلیج فارس است. در حالی هتل هرمز بندرعباس دچار حریق شده است که صبح روز گذشته ( پنجشنبه) مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب بندرعباس نیز دچار آتش سوزی شد که سه نفر جان خود را از دست داده و 30نفر نیز به علت مصدومیت به بیمارستان انتقال یافتند.

 

 



تاریخ انتشار : 9 مرداد 1394, 23:46



» اخبار مرتبط:

  • آتش این بار در هتل هرمز/ کشته شدن یک آتش نشان/ نجات جان 58 نفر/ مصدوم شدن کارمند هتل+عکس
  • تازه ترین جزئیات قربانیان آتش سوزی بزرگ ترین مجتمع تجاری بندرعباس+تصاویر
  • یک مجتمع تجاری در آبادان طعه حریق شد+عکس
  • ۱۳۹ مورد حادثه در تهران / ۲۹ خانه و ۱۰ خودرو در آتش سوخت+2کشته
  • آخرین خبرها از آتش سوزی هفت فروند لنج باری در اسکله بندرعباس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟