مشروح اخبار


» انهدام باند سارقان کابل های شبکه برق



فرمانده انتظامی شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری باند سارقان سابقه دار کابل های شبکه برق حین سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش...

فرمانده انتظامی شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری باند سارقان سابقه دار کابل های شبکه برق حین سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  راک نیوز به نقل از (ایسنا) -به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اردوان ارسلان پور در رابطه با جزئیات این خبر افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی شب گذشته سارقان سابقه دار کابل های برق شهرستان دنا را در حین سرقت دستگیر کردند.

وی بیان کرد: این باند سارقان سابقه داری هستند که در حال سرقت کابل های هوایی شبکه برق منطقه بودند که با هوشیاری ماموران اداره آگاهی و ماموران کلانتری مرکزی شهر سی سخت به دام افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا تصریح کرد:این باند متشکل از سه نفر به هویتهای: مسعود.ا، امید.ب، اسماعیل.ع بوده که شگرد خاصی و نقشه قبلی اقدام به سرقت کابلهای این منطقه می کردند.

سرهنگ ارسلان پور اضافه کرد: در بازجویی های به عمل آمده سارقان به بیش از هشت فقره سرقت کابل و نیز چند فقره سرقت احشام اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.



تاریخ انتشار : 25 تیر 1391, 11:00



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری یک باند سرقت مسلحانه در گچساران
  • سارق کابل برق در گچساران به دام افتاد
  • متلاشی‌شدن باند سارقان مسلح مغازه در گچساران
  • باند سارقان مغازه در یاسوج متلاشی شد
  • اعضای باند سارقان مغازه ها در بویراحمد دستگیر شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟