مشروح اخبار


» معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:پرونده مرگ دختر 9 ساله دهدشتی در حال بررسی است



پرویز یزدان‌پناه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص جزییات مرگ فاطمه دختر 9 ساله دهدشتی که هفته گذشته به دلیل عقرب‌زدگی و نبود سرم پادزهر جان خود را از دست داد، گفت: برخی از مرگ و میرها در بیمارستان‌ها ممکن است به دلیل قصور پزشکی صورت گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی به جزییات مرگ این دختر 9 ساله اشاره کرد و گفت:

 


پرویز یزدان‌پناه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص جزییات مرگ فاطمه دختر 9 ساله دهدشتی که هفته گذشته به دلیل عقرب‌زدگی و نبود سرم پادزهر جان خود را از دست داد، گفت: برخی از مرگ و میرها در بیمارستان‌ها ممکن است به دلیل قصور پزشکی صورت گیرد.

به گزارش راک نیوز زا یاسوج ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی به جزییات مرگ این دختر 9 ساله اشاره کرد و گفت: پرونده مرگ فاطمه در حال بررسی است و هنوز هم مرگ وی به دلیل عقرب‌زدگی محرز نشده و پرونده نیاز به بررسی بیشتری دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: وقتی والدین این کودک، فرزند خود را به بیمارستان امام خمینی دهدشت منتقل کردند کادر بیمارستان کار تزریق سرم به این دختربچه را آغاز می‌کنند که به خاطر بی‌تابی کودک، مادر وی به مدت 20 تا 30 دقیقه کودک را از بیمارستان خارج می‌کند.

این مسئول ادامه داد: زمانی که تنفس این دختربچه با مشکل مواجه می‌شود کودک توسط والدین مجدداً به بیمارستان بازگردانده و درمان شروع می‌شود.

یزدان‌پناه اضافه کرد: سرم مار گزیدگی به صورت صد درصد مؤثر بوده اما در خصوص سرم عقرب‌زدگی اختلاف نظر وجود دارد چرا که تا 99 درصد این سرم درمان قطعی و تمام کننده ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به نبود مرکز مراقبت‌های ویژه اطفال در بیمارستان‌های استان افزود: به دلیل نبود این مرکز در شهر دهدشت، این کودک به یاسوج منتقل می‌شود که به دلیل قطع تنفس، در شهر سر فاریاب احیاء این کودک صورت می‌گیرد و وی مجددا به بیمارستان شهر دهدشت بازگردانده می‌شود که عملیات احیاء مؤثر نبوده و کودک در مسیر فوت می‌کند.

یزدان‌پناه عنوان کرد: پرونده این کودک 9 ساله در حال بررسی است که اگر مرگ وی به دلیل قصور پزشکی بوده به شدت با پزشکان خاطی برخورد می‌شود.

به گزارش فارس، چهارشنبه شب 28 مرداد فاطمه رستخیز دختر بچه 9 ساله از توابع روستای "تنگ هیگون"شهرستان کهگیلویه به علت عقرب‌زدگی به بیمارستان امام خمینی شهر دهدشت منتقل و به دلیل وخیم شدن وضع جسمانی بیمار و نبود برخی امکانات در این بیمارستان، بیمار به یاسوج منتقل می‌شود که در بین راه جان خود را از دست می‌دهد.

 



تاریخ انتشار : 4 شهریور 1394, 18:32



» اخبار مرتبط:

  • شربت‌های توزیع شده در کهگیلویه و بویراحمد به مواد مخدر آلوده بودند
  • مرگ دردناک کودک 4 ساله بر اثر عقرب گزیدگی
  • 2 کشته درحادثه رانندگی برای آمبولانس ،مادری دهدشتی بخاطرفرزندش جان باخت!
  • اعضای بدن بیمار مرگ مغزی جان 3 نفر را نجات داد
  • ضرب و شتم جراح متخصص دربیمارستانی در یاسوج !+عکس وجزئیات حادثه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟