مشروح اخبار


» لیگ دو و میدانی مردان کشور/پرتابگری از شهرستان ممسنی مدال طلا را کسب کرد



در ادامه مرحله دوم نوزدهمین دوره مسابقات دو و میدانی لیگ باشگاه های مردان کشور که در شیراز در جریان است ، نتایج رشته پرتاب وزنه، ماده چهار در 400 متر امدادی و دو 800 متر مشخص شد.


در ادامه مرحله دوم نوزدهمین دوره مسابقات دو و میدانی لیگ باشگاه های مردان کشور که در شیراز در جریان است ، نتایج رشته پرتاب وزنه، ماده چهار در 400 متر امدادی و دو 800 متر مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز ازشیراز ، دراین ماده که شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزارشد،عبدالله جمشیدی پرتابگر از شهرستان ممسنی موفق شد در پرتاب وزنه 45 . 18 متر مدال طلا را کسب کند، علیرضا مهر صفتی از نفت فلات قاره با 89 . 17 متر نشان نقره
را تصاحب کرد و علی ثمری از نفت فلات قاره با 87 .17 متر مدال برنز گرفت.
همچنین در این ماده، مرتضی ناظمی از شهرداری تبریز، سعید تجدد از افضل توس خراسان، مهدی غلامی و شاهین جعفری از نیروی هوایی و مهدی صابری از آرین بتن ساوه به ترتیب چهارم تا هشتم شدند.

** نتایج مسابقات چهار در 400 متر امدادی
همچنین در این مسابقات، دوندگان نفت فلات قاره ایران در ماده چهار در 400 متر امدادی با زمان 3:14:24 دقیقه مقام اول را کسب کردند، شهرداری تبریز با زمان 3:16:76 دقیقه دوم شد و افضل توس خراسان با زمان 3:19:12 دقیقه بر سکوی سوم ایستاد.
همچنین در این ماده، تیم سبک سازان شرق، پارس مهر فارس، طنین موج های آبی تهران و نیروی هوایی، به ترتیب عنوان های چهارم تا هفتم را کسب کردند.

** نتایج رقابت های دو 800 متر
در این رقابت ها در رشته دو 800 متر امیر مرادی از تیم سبک سازان شرق خراسان با زمان 1:49:68 دقیقه بر سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد، مسلم نیا دوست، دونده شیرازی از نفت فلات قاره ایران با زمان 1:50:88 دقیقه دوم شد و امید نجف پور ازشهرداری تبریز با زمان 1:51:41 به مقام سوم رسید.
همچنین در این ماده ، حمید تشکری از افضل توس خراسان، پژمان یار ولی از بتن شیب سنقر کرمانشاه، عطا اسدی از شهرداری تبریز، حسین گنج خانی از کاسیپین قزوین و منصور مهدی زاده از نیروی هوایی به ترتیب چهارم تا هشتم شدند.
در این مسابقات 200 ورزشکار در قالب 13 تیم در 23 ماده با هم به رقابت پرداختند



تاریخ انتشار : 14 شهریور 1394, 00:56



» اخبار مرتبط:

  • ورزشکار ‌کم‌بینای کهگیلویه و بویراحمد با کسب دو مدال طلا قهرمان جهان شد
  • نتایج روزهای اول و دوم المپیاد ورزشی دختران دانشجوی علوم پزشکی /آخرین نتایج تا پایان روز سه شنبه
  • مقام سوم در پرتاب دیسک /دومی در پرتاب نیزه افتخارات ورزشکاران استانی
  • مسابقات تیمی المپیاد ورزشی دختران دانشجوی دانشگاههای علوم پزشکی کشور با درخشش شیرازی ها پایان یافت+تصاویر
  • نتایج المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟