مشروح اخبار


» مدیرعامل استقلال اهواز :برخی از مدیران فقط مدیر هزینه هستند / به دنبال بستن قراردادهای مالی سنگین نبودیم.



مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: برخی از مدیران فقط مدیر هزینه هستند ولی ما به دنبال بستن قراردادهای مالی سنگین نبودیم.

به گزارش راک نیوز ، محمد ارشدی در گفت‌وگو با  فارس ،‌در مورد اینکه در میان باشگاه‌های لیگ برتری کمترین سقف قرارداد را داشتند عنوان کرد: ما همیشه تابع قانون و مقررات بودیم و تلاشمان را برای اجرای قانون انجام دادیم. می‌خواستیم سقف را رعایت کنیم


مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: برخی از مدیران فقط مدیر هزینه هستند ولی ما به دنبال بستن قراردادهای مالی سنگین نبودیم.

به گزارش راک نیوز ، محمد ارشدی در گفت‌وگو با  فارس ،‌در مورد اینکه در میان باشگاه‌های لیگ برتری کمترین سقف قرارداد را داشتند عنوان کرد: ما همیشه تابع قانون و مقررات بودیم و تلاشمان را برای اجرای قانون انجام دادیم. می‌خواستیم سقف را رعایت کنیم و حتی با فاصله بسیار زیادی نسبت به سقف بودجه و قرارداد حرکت کردیم.

وی افزود: بالاترین رقم پرداختی ما 400 میلیون بوده در شرایطی که برخی از باشگاه ها کف قراردادشان 500 میلیون تومان است. این نشان‌دهنده این موضوع است که اداره کردن یک باشگاه فقط صرف هزینه نیست. تیم‌هایی بزرگ را هم می‌توان به راحتی اداره کرد. متاسفانه برخی از مدیران فقط هزینه می‌کنند.

مدیرعامل استقلال اهواز در ادامه تاکید کرد: ما از پول جیبمان و از هزینه‌های خصوصی تیم را اداره می‌کنیم. مدیران باید این تفکر را داشته باشند که فقط به دنبال صرف هزینه و پول نباشند. با پول و بودجه فراوان نمی‌توان کار خارق‌العاده کرد بلکه باید توان اداره تیم را داشته باشیم.

ارشدی در مورد اینکه قرارداد آرمین و مبین میردورقی جمعا 250 میلیون تومان است اظهار داشت: به هر حال این دو نفر مهره‌های مدنظر سرمربی تیم هستند که از لحاظ فنی به آنها اطمینان دارد. به همین خاطر ما اقدام به جذب این دو بازیکن کردیم.

وی در مورد دیدار استقلال اهواز در جام حذفی مقابل کارو شیراز گفت: جام حذفی مسابقات بسیار مهم و حساسی است و فرصت خوبی برای باشگاه‌ها جهت کسب سهمیه آسیا و رسیدن به قهرمانی است. در این مسابقات تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم نتایج قابل قبولی به دست بیاوریم.

ارشدی در مورد مشکلات مالی استقلال اهواز تصریح کرد: مشکلات مالی ما نسبت به خیلی از باشگاه‌ها کمتر است. شما می‌بینید بهترین اردوها را با بهترین امکانات برگزار می‌کنیم و بازیکنان ما با توان بسیار زیاد کارشان را ادامه می‌دهند.



تاریخ انتشار : 15 شهریور 1394, 12:09



» اخبار مرتبط:

  • محسن مسلمان رسماً به استقلال پیوست
  • تصویر خبرساز مهاجم جدید پرسپولیس + عکس
  • افشاگری جدید درباره تبانی در لیگ
  • اموال باشگاه پرسپولیس توقیف شد
  • افشاگری علیه مسئولان شرکت ونفت گچساران ؛تصمیم گیرندگان دراهواز هستند !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟