مشروح اخبار


» فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان ممسنی:طایفه گرایی در شهرستان های ممسنی و رستم ریشه بسیاری از مشکلات و ‏معضلات این دوشهرستان است



فرماندار شهرستان ممسنی گفت :اعضای شورای تامین، دیدگاه جانبدارانه نسبت به هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی ندارند و از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کنند و این یکی از ویژگی های مهم این شوراست.


فرماندار شهرستان ممسنی  در آیین معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ممسنی، اظهار داشت: شورای تامین از هم اکنون برای برپایی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که هفتم اسفند 94 برگزار خواهد شد، پای کار است و با دقت برای این رویداد مهم برنامه ریزی می کند.
وی ادامه داد: اعضای شورای تامین، دیدگاه جانبدارانه نسبت به هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی ندارند و از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کنند و این یکی از ویژگی های مهم این شوراست.
فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ممسنی نیز در این آیین، مهمترین برنامه کاری خود را حفظ امنیت و ‏نظارت بر چگونگی ایجاد امنیت در این شهرستان بیان کرد و گفت: ایجاد امنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه باید سایر دستگاه ها در این زمینه مشارکت داشته باشند .
به گزارش راک نیوز از ممسنی ، سرهنگ محمد عبادی نژاد، عمده ترین وظیفه نیروی انتظامی را حفظ امنیت و نظارت بر آن دانست و اظهار داشت:حفظ امنیت به صورت مردم محور امکان پذیر است و برای دستیابی به امنیت پایدار در‏شهرستان ممسنی به هم افزایی ، همکاری و مشارکت همه مردم نیازمندیم.
فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان ممسنی نیز در این مراسم گفت: انتخابات شورای اسلامی سال ‏‏92 در این شهرستان یکی از امن ترین انتخابات استان فارس بود و این امر به سبب تعامل ‏شورای تامین، مسوولان و مردم با نیروی انتظامی بود.‏
سرهنگ داود امجدی، در بخش دیگری از مطالب خود، طایفه گرایی در شهرستان های ممسنی و رستم را ریشه بسیاری از مشکلات و ‏معضلات این دوشهرستان دانست و اظهار کرد: این مساله موجب شده که حتی برخی از زیرساخت ها و امکانات در این مناطق تامین نشود.
در این آیین، سرهنگ محمد عبادی نژاد به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ممسنی معرفی و از خدمات سرهنگ داوود امجدی فرمانده پیشین این نیرو تقدیر شد.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است



تاریخ انتشار : 22 شهریور 1394, 22:47



» اخبار مرتبط:

  • دام هایی که دریاسوج سرقت شده و درممسنی فارس کشف شد
  • سرهنگ "بیعت‌اصل "فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تودیع شد
  • دستگیری کیف‌قاپ حرفه‌ای نورآباد ممسنی
  • فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام معارفه شد
  • کشف آب معدنی های "تریاکی"در ممسنی +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟