مشروح اخبار


» واکنش های تند به خبرتصادف و به کما رفتن علی دایی!



در حالی که برخی منابع خبری در سایت ها، خبر از تصادف و به کما رفتن علی دایی را منتشر کرده بودند، این خیر یک شایعه بی‌اساس خوانده شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز، حمید عباسی مدیر رسانه‌ای تیم صبای قم گفت: در خصوص شایعه‌ای که درباره تصادف علی دایی و به کما رفتن وی منتشره شده، باید به حال افرادی که از هر موضوعی برای راه اندازی موج کذایی برای جذب مخاطب استفاده می‌کنند تاسف خورد. شایعه تصادف و به کما رفتن علی دایی را کاملا رد می‌کنم و خدا را شکر سرمربی صبا در صحت کامل به سر می‌برد.وی ادامه داد: متاسفانه در روزهای که همه مردم داغدار فوت ناگهانی هادی نوروزی هستند عده‌ای مشخص نیست چنین شایعه‌ای را با چه هدفی منتشر می کنند.

 

همچنین نماینده حقوقی علی دایی نیز با رد شایعه تصادف موکل خود گفت: با پیگیری از طریق پلیس فتا عوامل انتشار این شایعه را محکوم می‌کنیم.

 

بهمن دهقان با اشاره به اینکه علی دایی در سلامت کامل به سر می‌برد و هیچ مشکلی برای وی به وجود نیامده ، اظهار کرد: متاسفانه امروز بار دیگر شایعه‌ای مبنی بر صدمه دیدن علی دایی در حادثه تصادف، در شبکه‌های مجازی منتشر شد که این خبر اشتباه در حال انتشار در گروه‌های مجازی مختلف است. این برای چندمین‌بار است که از این دست شایعه‌ها برای دایی ساخته می‌شود و موکل من تأکید دارد که به دلیل تکرار این‌گونه شایعه‌ها، این‌بار بانیان به وجود آمدن این مسائل پیدا شوند.

 

دهقان افزود: آقای دایی تاکید دارد که این بار این اتفاق را از طریق پلیس فتا پیگیری کند تا عامل انتشار این شایعه‌ها پیدا و دستگیر شود و تا به نتیجه رسیدن تحقیقاتم از تصمیم خود کوتاه نمی‌آیم. صحبت‌های دهقان بر این اساس است که عصر دوشنبه شایعه‌هایی مبنی بر صدمه‌دیدن علی دایی در یک سانحه تصادف در برخی گروه‌های مجازی انتشار یافته بود.

 




تاریخ انتشار : 14 مهر 1394, 00:14



» اخبار مرتبط:

  • جشن تولد دختر دایی چند میلیون آب خورد؟ +عکس
  • شایعه درگذشت آیت‌الله سیستانی تکذیب شد
  • برج‌سازی‌علی‌دایی در گران‌ترین نقطه‌تهران
  • گلایه‌ مرتضی پاشایی روی تخت بیمارستان:برخی به جای دعا تا روحیه ام را بالا ببرند، با شایعه مرگم....
  • بیمارستان نمازی شیراز "شایعه آلودگی نوشابه"راتکذیب کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟