مشروح اخبار


» رئیس جدید بیمه ایران درشهرستان گچساران منصوب شد



امروز با حضور مدیرعامل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد، روسای بانک‌ها و جمعی از مسئولان شهرستان گچساران، رئیس جدید بیمه ایران گچساران معرفی شد.

بنا بر این گزارش، در این آئین با حکم علی پشت‌دار،...


با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بیمه ایران گچساران معرفی شد.

به گزارش راک نیوز از گچساران، امروز با حضور مدیرعامل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد، روسای بانک‌ها و جمعی از مسئولان شهرستان گچساران، رئیس جدید بیمه ایران گچساران معرفی شد.

بنا بر این گزارش، در این آئین با حکم علی پشت‌دار، اشکان نیکنام به عنوان بیمه ایران شعبه شهرستان گچساران معرفی شد.

پشتدار مدیرعامل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به فلسفه قیام امام حسین(ع) و مقایسه این قیام با جنگ تحمیلی ایران، اظهار کرد: خدمت به ایثارگران بویژه خانواده معظم شهدا از افتخارات بیمه ایران می‌باشد.

وی ادامه داد: هر کس در هر مقام و مسئولیتی که باشد اگر در ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا مانعی بوجود بیاورد به خون شهدا خیانت کرده است.

مدیرعامل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصل برابری، اصل احترام و اعتماد، اصل پاسخگویی، اصل تعهد و وفاداری و اصل مشتری‌مداری از منشور اخلاقی شرکت بیمه ایران است.

پشتدار در ادامه با بیان اینکه بیمه ایران تنها بیمه دولتی است، اظهار داشت: تنها شرکتی که در بدنه دولت قرار دارد، بیمه ایران می‌باشد که ما نیاز داریم در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلف بیمه و اهمیت و جایگاه آن فرهنگ سازی شود.

وی خواستار توجه مردم به موضوع بیمه شد و تصریح کرد: شرکت بیمه ایران ۳۷ هزار نفر جامعه ایثارگران را تحت پوشش خود قرار داده است و از این منظر رتبه اول کشوری در بحث ارائه خدمات مختلف به جامعه ایثارگران را در بین سایر شرکت‌ها داریم.

گفتنی است ،در پایان طی حکمی اشکان نیکنام به عنوان رئیس بیمه ایران شعبه شهرستان گچساران معرفی و از خدمات امیر خاتونیان تجلیل به عمل آمد./کبنا



تاریخ انتشار : 26 مهر 1394, 18:41



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل جدید بیمه سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
  • شناسایی باندکلاهبرداران 15 میلیاردی از بیمه ایران درکهگیلویه و بویراحمد
  • جزییات استخدام در سازمان بیمه سلامت
  • رئیس‌کل بیمه مرکزی شنبه اعلام خواهد شد+عکس
  • مدیر کل جدید خدمات درمانی استان منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟