مشروح اخبار


» دخترخاله حسود و ارثیه بیشتر عامل بازی با آبروی دختر شیرازی شد



دختری جوان با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا این استان اعلام کرد مدتی است شخصی با هویت مردانه پیام‌های توهین‌آمیز از طریق ایمیل برای وی ارسال می‌کند و بدون دلیل و هرگونه درخواستی، اقدام به انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی‌اش در فضای مجازی کرده است.


به گزارش راک نیوز از شیراز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سیدموسی حسینی اظهار داشت: دختری جوان با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا این استان اعلام کرد مدتی است شخصی با هویت مردانه پیام‌های توهین‌آمیز از طریق ایمیل برای وی ارسال می‌کند و بدون دلیل و هرگونه درخواستی، اقدام به انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی‌اش در فضای مجازی کرده است.

وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده ماموران پلیس فتا اقدامات فنی خود را برای شناسایی متهم آغاز کردند و با بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم که دخترخاله شاکی بود شدند.

رئیس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: شاکی دلیل این کار توسط دختر خاله‌اش را حسادت به وی به دلیل تعلق گرفتن بیشترین ارثیه خانوادگی به او عنوان کرد.

حسینی در مورد افرادی که اقدام به هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی می‌کنند هشدار داد و گفت: قانون به‌شدت با این‌گونه افراد برخورد خواهد کرد و قانون‌گذار مجازات حبس از 91 روز تا دو سال یا جزای نقدی از 5 میلیون ریال تا 40 میلیون ریال یا هر دو برای فرد بزه‌کار در نظر گرفته است.

 



تاریخ انتشار : 10 آبان 1394, 20:31



» اخبار مرتبط:

  • انتقام از عمه با واتس آپ درکهگیلویه وبویراحمد!
  • شام 12 میلیون تومانی در شیراز!
  • چه کسانی تصاویر خصوصی دختر شیرازی را انتشار دادند؟
  • هتك حیثیت دختر شیرازی در اینستاگرام/به برخی دوستان اعتماد نکنید!
  • جواب «نه» در خواستگاری به هتک حیثیت دختر جوان انجامید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟