مشروح اخبار


» وکیل پایه یک ،رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام شد



صبح امروز با حضور فرماندار چرام، امام جمعه، رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی، مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام‌نور این شهرستان برگزار شد.

ابراهیم فتاح‌پور در این مراسم اظهار کرد: هدف از این مراسم، تکریم

 


صبح امروز با حضور فرماندار چرام، امام جمعه، رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی، مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام‌نور این شهرستان برگزار شد.

به گزارش راک نیوز از چرام ، ابراهیم فتاح‌پور در این مراسم اظهار کرد: هدف از این مراسم، تکریم خدمات ارزشمند فردی زحمتکش و ساعی در مسئولیت علم و دانش در چرام است که تعامل خوبی با مسئولان و دستگاه‌ها در سطح شهرستان داشت.

فرماندار چرام عنوان داشت: ریاست و پست و مقام، همه القابی هستند که روزی حذف می‌شوند، بنابراین باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که همه ما مستخدم دولت بوده و استخدام شده‌ایم تا وظیفه‌ای را انجام دهیم.

روح‌‌الله نیک‌فکر نیز با اشاره به وضعیت دانشگاه پیام‌نور چرام در آغاز خدمتگزاری خود و با بیان اینکه این دانشگاه حتی فاقد ساختمان و اتاق مدیریت بود، خاطرنشان کرد: عدم برگزاری قرنطینه امتحانات دانشگاه و برگزار نشدن آزمون‌ها به طور الکترونیکی از جمله مشکلات دانشگاه پیام‌نور چرام بود.

رئیس سابق دانشگاه پیام‌نور چرام با متذکر شدن این مطلب که تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا مشکلات این دانشگاه رفع شود، ابراز داشت: برخی مشکلات از جمله نداشتن ساختمانی مناسب جهت برگزاری کلاس‌های دانشگاه هنوز پا برجاست که امیدواریم با تعامل و رایزنی این مشکل نیز مرتفع شود.

به گزارش فارس، در این آیین از زحمات و تلاش‌های روح‌الله نیک‌فکر رئیس سابق دانشگاه پیام‌نور چرام تقدیر و علی آذری به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

علی آذری دارای دکترای حقوق و همچنین وکیل پایه یک دادگستری و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور بهبهان است.

 +فارس



تاریخ انتشار : 28 آبان 1394, 20:53



» اخبار مرتبط:

  • عزل دوتن از روسای دانشگاه پیام نور +معاون یک مرکزدانشگاهی
  • همزمان با دهه ی فجرافتتاح 5پروژه پیام نور دراستان
  • جزئیات آزمون دوره‌های فراگیر پیام نور
  • "دکترقرائتی" رئیس جدید دانشگاه پیام نور فارس شد
  • گم شدن 80 دانشجوی دختردر گیلان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟