مشروح اخبار


» رئیس هیئت ورزشهای همگانی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری همایش پیاده روی خانواده در شش شهر استان خبر داد



محمد علی رهامی رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان از برگزاری شش همایش پیاده روی خانواده در شهرهای مختلف استان در گرامیداشت هفته پر افتخار بسیج خبر داد.

همایش پیاده روی خانواده در شهر یاسوج با حضور 5000 نفر از مردم ورزش دوست و بسیجیان شهر یاسوج و با  همراهی دکتر ...


رهامی رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان از برگزاری همایش پیاده روی خانواده در شش شهر استان خبر داد

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،محمد علی رهامی رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان از برگزاری شش همایش پیاده روی خانواده در شهرهای مختلف استان در گرامیداشت هفته پر افتخار بسیج خبر داد.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان بیان داشت:

هیئت ورزشهای همگانی استان در جهت توسعه و اعتلای ورزش همگانی و شادابی جامعه با هدف گرامیداشت هفته بسیج ، رشادت های بسیجیان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ،با همکاری سپاه شهرستانهای استان همایش پیاده روی خانواده را در شهرهای یاسوج ،گچساران ،دهدشت ،لنده ،چرام و باشت برگزار نمود.

مرد سخت کوش و پرتلاش هیئت ورزش های همگانی استان در خصوص این همایشها نیز بیان داشت:

همایش پیاده روی خانواده در شهر یاسوج با حضور 5000 نفر از مردم ورزش دوست و بسیجیان شهر یاسوج و با  همراهی دکتر محمدی معاونت سیاسی امنیتی استانداری ؛ سرهنگ حسینیان جانشین فرماندهی سپاه فتح استان  و تعدادی از مسئولین استانی و  شهرستانی از ابتدای بلوار عدل تا گلزار شهدای شهر یاسوج به مسافت 3 کیلومتر برگزار شد و در پایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان در این همایش 5 کمک هزینه به کربلای معلی ،5 کمک هزینه به مشهد الرضا،20 دست گرمپوش ورزشی ،20 عدد ساعت دیواری و 2 دستگاه دوچرخه کوهستان از طرف سپاه فتح استان ،اداره ورزش و جوانان ،هیئت ورزشهای همگانی ،بانک مهر اقتصاد اهدا شد .

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان در خصوص دیگر همایشها گفت.

همایش پیاده روی در شهر گچساران نیز با حضور جمع کثیری از مردم ورزش دوست این شهر از پارک دوستی تا گلزار شهدای بر گزار شد و در پایان به قید قرعه به 50 نفر از شرکت کنندگان کارت هدیه 50 هزار تومانی اهدا شد.

وی در ادامه از برگزاری همایش پیاده روی خانواده در شهر دهدشت با حضور نزدیک به 500 نفر از مردم و بسیجیان این شهر اشاره نمود و بیان داشت :همایش پیاده روی خانواده در شهر دهدشت از سپاه فتح این شهر تا تپه نورالشهدا برگزار شد و در پایان به قید قرعه به 40 نفر از شرکت کنندگان در این همایش کارت هدیه 50 هزار تومانی و البسه ورزشی اهدا شد .

رهامی در ادامه از حضور هفت صد نفر از مردم ورزش دوست شهر لنده در همایش برگزار شده در این شهر به همین مناسبت اشاره کرد و ادامه داد: همایش پیاده روی خانواده در شهر لنده نیز همچون شهرهای دیگر استان با همکاری سپاه شهرستان لنده از اداره ورزش و جوانان شهرستان تا گلزار شهدا برگزار شد و در پایان به 40 نفر از شرکت کنندگان در این همایش کارت هدیه 50 هزار تومانی و البسه ورزشی اهدا شد .

محمد علی رهامی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان و روسای سخت کوش ورزش همگانی شهرستانها در خصوص همایش شهر باشت نیز بیان داشت:

همایش پیاده روی در شهر باشت نیز با همکاری سپاه شهرستان باشت و اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزشهای همگانی این شهر از اداره ورزش تا تپه نورالشهدا به مسافت 3 کیلو متر با حضور 500 نفر از مردم و بسیجیان این شهر برگزار شد و در پایان به 40 نفر از شرکت کنندگان در این همایش کارت هدیه 50 هزار تومانی و وسایل ورزشی اهدا شد .

رهامی همچنین از برگزاری همایش پیاده روی در شهر چرام با حضور 500 نفر از مردم و بسیجیان خبر داد و گفت :

همایش پیاده روی خانواده در شهر چرام نیز از گلزار شهدا تا روستای شیخ حسین برگزار شد و در پایان به 40 نفر از شرکت کنندگان در این همایش از سوی سپاه شهرستان کارت هدیه 50 هزار تومانی اهدا شد.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان ضمن تشکر از همکاری و حمایت سپاه فتح استان و سپاه شهرستانهای استان در برگزاری همایش پیاده روی هفته ی بسیج از دیگر نهادهای استانی و شهرستانی خواست در جهت شور و نشاط جامعه در برگزاری همایش های پیاده روی در سطح استان هیئت ورزشهای همگانی استان وشهرستانها را حمایت نمایند.

 



تاریخ انتشار : 30 آبان 1394, 11:25



» اخبار مرتبط:

  • همایش بزرگ پیاده روی در دهدشت
  • یاسوج و دهدشت امسال میزبان دو همایش پیاده روی خانوادگی هستند
  • همایش پیاده روی خانواده / شهرداری یاسوج در خانه میزبان تیم سایپا شمال است
  • در گرامیداشت هفته مقام معلم :همایش بزرگ پیاده روی خانواده در یاسوج برگزار میگردد.
  • به مناسبت هفته جهانی دیابت همایش پیاده روی همگانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟