مشروح اخبار


» با اختصاص 1180 ميليارد ريال اعتبار، محورگچساران – گناوه در حوزه عملياتي شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بهسازي ميشود



مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران خبر داد: با اختصاص 1180 ميليارد ريال اعتبار، محورگچساران – گناوه در حوزه عملياتي شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بهسازي ميشود.

 وي همچنین گفت: اولويت اول اجرايي اين پروژه محورهاي گوره/ بي‌بي‌حكيمه/ رگ سفيد خواهد بود و محورهاي گچساران– بي‌بي‌حكيمه و محور گوره- گناوه به ترتيب


 

"شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های بزرگ بهره‌بردار نفت و گاز  مناطق نفتخیز جنوب"

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران خبر داد: با اختصاص 1180 ميليارد ريال اعتبار، محورگچساران – گناوه در حوزه عملياتي شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بهسازي ميشود.

به گزارش راک نیوز ، امین محمدی مديرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: با پیگیری هایی که طی چند سال گذشته صورت گرفته، محور مذكور با اعتبار 1180 ميليارد ريال بهسازي مي شود.

امين محمدي افزود: از سوي مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز جنوب، پروژه  بهسازی محورهای مواصلاتی موجود در دستور كار قرار گرفته و تصميم گيري در مورد نحوه اجراي آن با هماهنگي استانداران بوشهر، كهگيلويه وبوير احمد و مديران كل راه و شهرسازي اين دو استان اتخاذ شده است. محمدي در ادامه گفت: كار طراحي و برآورد هزينه مسيرهاي عملياتي مزبور با هماهنگی مسئولین ذيربط انجام شده و به مديريت نظارت بر طرحهاي عمراني مناطق نفت خيز جنوب به عنوان نماينده وزارت نفت ابلاغ شده است.

مديرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران اظهار داشت : بر پايه توافقات به عمل آمده، وزارت نفت اعتبار مصوب اين پروژه را همزمان و متناسب با پرداختهاي وزارت راه و شهر سازي در مدت 6 سال تامين خواهد كرد و بودجه به طور مساوي در اين شش سال تخصيص داده خواهد شد. وي همچنین گفت: اولويت اول اجرايي اين پروژه محورهاي گوره/ بي‌بي‌حكيمه/ رگ سفيد خواهد بود و محورهاي گچساران– بي‌بي‌حكيمه و محور گوره- گناوه به ترتيب اولويتهاي بعدي هستند.

امين محمدي جاده های مواصلاتی در حوزه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را به عنوان محورهای اختصاصی شرکت نفت معرفي كرد و افزود: اين جاده ها دسترسي به تاسيسات نفت و گاز در سطح استانهاي مجاور را ممكن مي سازد و در عين حال به دلیل عدم وجود مسیر جایگزین در این مناطق، از ديرباز تاكنون از سوي عموم  نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

محمدی در پایان تصريح كرد : استاندارد نبودن جاده اصلي ، ترافيك سنگين، وجود خطوط لوله در كناره هاي جاده، عرض کم و پیچ های خطرناک در اين محور ايمن سازي اين جاده را الزامي كرده است. شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های بزرگ بهره‌بردار نفت و گاز  مناطق نفتخیز جنوب مي باشد كه در گستره چهار استان كهگيلويه و بويراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر فعاليت عملياتي دارد . قرار گرفتن تلمبه‌خانه عظيم نفت گوره و چند راهه بزرگ نفت خام صادراتي ايران در نزديكي بندر گناوه، اين شركت را به يكي از قطب هاي مهم توليد و صدور نفت خام تبديل كرده است.

گزارش :(زینب محمدی)



تاریخ انتشار : 1 آذر 1394, 01:10



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد
  • باورساد رفت /سرپرست جدید شرکت نفت و گاز گچساران منصوب شد
  • افتتاح کارخانه نمکزدايي بينَک در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟