مشروح اخبار


» ازدرخواست برگشت تا تشنج و کتک کاری وقهر درنشست حامیان بزرگواری !+تازه ترین جزئیات نشست دیروز درگفتگو با راک نیوز



وی در واکنش به مطالب منتشر شده در فضای مجازی و تشنج در جلسه دیروز افزود: معمولا چنین نشت هایی عاری از تشنج نیستند اما فردی که سعی در بهم زدن جلسه داشت وی به همراه تعدای افراد دیگر وهمسو با وی اصلا به این نشست دعوت نشده بودند.

 

عضو اصلی برگزاری نشست دیروز حامیان بزرگواری یا اشاره به نیت برهم زننده نشست دیروز یادآورشد: این فرد میخواست خودش را کاندید معرفی کند و وقتی دید فضا برخلاف میل وی میباشد و اکثر حاضران اصرار بر ماندن حاج آقا دارند سعی در متشنج کردن نشست داشت.


درآغازین روز هفته بود که خبر انصراف حجت الاسلام بزرگواری نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده درمجلس شورای اسلامی از کاندیداتوری در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فضای رسانه ای استان کهگیلویه وبویراحمد را تحت شعاع خود قرار داد. انتشار این خبر باعث گردید تا حتی بسیاری از منتقدین بزرگواری در طول 8 سال گذشته اقدام وی را پسندیده تلقی کنند.

 

اما چندی بعد در محافل غیر رسمی وفضای مجازی مطالبی منتشر شدکه بزرگواری به درخواست حامیان خود به صحنه انتخابات برمیگردد.

 

اگرچه یک روز قبل از انتشار بیانیه حجت الاسلام بزرگواری ،سایتی که در طول سال های گذشته علاوه بر حمایت از وی به تخریب بسیاری از اصولگراهای معتدل پرداخته بود درتغییر تاکتیکی که از وی دور از ذهن نبود یک مرتبه از عدل هاشمی بعنوان سردار کهگیلویه رونمایی نمود واین یعنی امکان بازگشت بزرگواری به صحنه سیاسی وانتخابات صفرمیباشد ، ولی آنگونه که فضای مجازی خبر میدهد روزگذشته نشستی توسط حامیان وی در دهدشت مرکزشهرستان کهگیلویه برگزار گردید که بنا به محتویات این متن دراین نشست ازدرخواست حداکثری حامیان از بازگشت بزرگواری به صحنه تا قهر و کتک کاری و نقش زمین شدن اتفاق افتاده است.

 

به گزارش راک نیوز از کهگیلویه ، از شامگاه دیشب متنی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که باتوجه به اینکه دراین متن از برخی افراد بعنوان ضارب وبرخی بعنوان سیل خورده نام برده شده بمنظور حفظ شان افراد از انتشار نام کامل افراد چشم پوشی شده است.

 

در این متن آمده است:

 

(



تاریخ انتشار : 27 آذر 1394, 15:44



» اخبار مرتبط:

  • ازدرخواست برگشت تا تشنج و کتک کاری وقهر درنشست حامیان بزرگواری !+تازه ترین جزئیات نشست دیروز درگفتگو با راک نیوز
  • امکان حضور مژدهی پور در حوزه کهگیلویه قوت گرفت
  • حجت الاسلام بزرگواری در حال رانندگی با ماشین شاسی بلند!+عکس
  • بزرگواری:از "رحیمی"پول نگرفتم،ازنهاد ریاست جمهوری پول گرفتم...
  • شعرای "کهگیلویه" هوای نمایندگی مجلس کردند!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟