مشروح اخبار


» شلیک مرگبار /از مدتی قبل متوجه شده بودم پسرعمویم به همسرم نظر دارد



کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان چند روز قبل، از وقوع جنایت در خیابان مطلع شدند و وقتی به محل حادثه رفتند جسد پسری جوان را که غرق در خون بود مشاهده کردند. اثر اصابت گلوله روی پیکر جوان ناشناس مشهود بود.


مردی که به دلیل سوءظن به پسرعمویش، او را به قتل رسانده است، با مراجعه به پلیس خودش را تسلیم کرد. 

به گزارش راک نیوز از شیراز ، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان فارس چند روز قبل، از وقوع جنایت در خیابان مطلع شدند و وقتی به محل حادثه رفتند جسد پسری جوان را که غرق در خون بود مشاهده کردند. اثر اصابت گلوله روی پیکر جوان ناشناس مشهود بود.

مأموران سعی کردند با پرس‌وجو از شاهدان، اطلاعاتی را درباره این جنایت در پرونده ثبت کنند اما هیچ‌یک از افرادی که در محل حضور داشتند، شاهد صحنه قتل نبودند. یکی از آنها گفت: «من و دیگران وقتی به اینجا رسیدیم که مرد ناشناس فوت شده بود. ما هیچ‌کس را در اطراف جسد ندیدیم».جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت تا تحقیقات دراین‌باره ادامه یابد درحالی‌که پلیس سعی داشت سرنخی از این جنایت به دست آورد، مردی با مراجعه به کلانتری خودش را تسلیم کرد و گفت پسرعمویش را کشته است.

مشخصاتی که این فرد از پسرعمویش داد با مشخصات جسد تطابق داشت به‌این‌ترتیب هویت قربانی و راز قتل او فاش شد. متهم که رامین نام دارد در بازجویی‌ها گفت: «از مدتی قبل متوجه شده بودم پسرعمویم به همسرم نظر دارد به همین دلیل سلاحی را تهیه کردم و شب حادثه بعد از اینکه وی را در خیابان دیدم، به او شلیک کردم».بنا بر این گزارش، تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد.



تاریخ انتشار : 24 دی 1394, 09:09



» اخبار مرتبط:

  • مقتول مزاحم همسرم می‌شد"
  • بازداشت عامل جنایت خانوادگی در شیراز +انگیزه قتل
  • جنایت در شیراز فقط بخاطر سوء ظن!
  • زنی ،پسرخاله خود را که به او تعرض کرده بود، از پای درآورد
  • راز شلیک به مرد دو زنه در زمین کشاورزی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟