مشروح اخبار


» مرغ‌ هم ممنوع‌الخروج شد



یکسری مشکلات کشوری و استانی که قبلاً زیر ساخت ها آماده نشده بود موجب شده است تا عاملان و واسطه ها که خوراک تولیدکنندگان دام و طیور را به موقع به مرغداری ها نرسانند و موجب بروز چنین مشکلاتی چون گرانی مرغ شده است....

به گزارش راک نیوز:"اکبر نیکزاد"، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:خروج مرغ زنده و آماده طبخ از استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است و ماموران انتظامی آنها را توقیف کنند.
 در  ادامه باقر پور در جلسه فوق العاده تنظیم بازار استان افزود:یکسری مشکلات کشوری و استانی که قبلاً زیر ساخت ها آماده نشده بود موجب شده است تا عاملان و واسطه ها که خوراک تولیدکنندگان دام و طیور را به موقع به مرغداری ها نرسانند و موجب بروز چنین مشکلاتی چون گرانی مرغ شده است.

همچنین مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز به اقدامات انجام شده به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره و گفت: این نمایشگاه 12اقلام مهم مصرفی مردم را با 20 درصد تخفیف مخصوصاً برنج که سهمیه ای و از نوع تایلندی کیلویی 650 تومان خریداری و750 تومان به دست مصرف کننده می رسد.

وی تصریح کرد:قیمت مرغ در یک ماه اخیر روزانه قیمت آن بالا می رود و قیمت مرغ به 7500 و حتی 8000 تومان رسیده است.
همچنین "عباس علی موسوی" ،رییس اتحادیه مرغداران کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:مافیای بسیار بزرگی پشت پرده گرانی مرغ است ،بیان کرد:من خودم به عینه دیدم که درب ورودی اداره صنعت ،معدن و تجارت دلالان سویا را که به قیمت دولتی خریداری شده به قیمت آزاد به فروش می رسانند.



تاریخ انتشار : 1 مرداد 1391, 20:01



» اخبار مرتبط:

  • توزیع مرغ 4800 تومانی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقاد شدید آیت‌الله ملک‌حسینی از گرانی در کهگیلویه و بویراحمد
  • پتروشیمی دهدشت هم‌چنان بلاتکلیف
  • توزیع بیش از 7400 تن کالای اساسی در سطح بازار استان
  • مرغ 4400 تومانی به گچساران سفر کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟