مشروح اخبار


» تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس در هرمزگان 41 نفر است



 این فرد یکی از دو نفری است که در مرحله دوم تایید صلاحیت‌ها نسبت به رد صلاحیت خود درخواست رسیدگی مجدد کرده بود که مورد پذیرش شورای نگهبان قرار گرفت.


به گزارش راک نیوز ازبندرعباس به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان هرمزگان، بهروز اکرمی اظهار داشت: این فرد یکی از دو نفری است که در مرحله دوم تایید صلاحیت‌ها نسبت به رد صلاحیت خود درخواست رسیدگی مجدد کرده بود که مورد پذیرش شورای نگهبان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با افزودن این فرد، شمار کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به 41 نفر که شامل 21 نفر از تایید صلاحیت شدگان از حوزه انتخابیه بندرعباس، 11 نفر از حوزه غرب و 9 نفر نیز از حوزه انتخابیه شرق استان هستند.

اکرمی عنوان کرد: شورای نگهبان در مجموع صلاحیت 42 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان را تایید کرد که یک نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شده انصراف خود را اعلام کرد و با این حساب تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس در استان به 41 نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان اظهار داشت: 28 بهمن جمع بندی نهایی از اسامی کاندیداها و تعداد و محل شعب اخذ رای اعلام می‌شود و نامزدهای نمایندگی مجلس می‌توانند از 29 بهمن تا پنجم اسفند تبلیغات رسمی خود را انجام دهند.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است که ازاین تعداد، سه نفر در حوزه‌های انتخابیه مرکزی (بندرعباس، قشم ، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر)، یک نفر حوزه انتخابیه شرق (میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد) و یک نفر از حوزه غرب استان ( بندرلنگه، بستک و پارسیان) است.

 



تاریخ انتشار : 28 بهمن 1394, 00:11



» اخبار مرتبط:

  • صلاحیت 72نفر از داوطلبان مجلس در هیات اجرایی هرمزگان تایید شد+17نفر ردصلاحیت شدند
  • تایید صلاحیت 660 داوطلب استان تهران توسط شورای نگهبان
  • تازه ترین اخبار از تائید صلاحیت شدگان در هرمزگان+اسامی
  • اسامی کامل 41 نفری که تاکنون در هرمزگان برای مجلس نام نویسی کردند
  • رد صلاحیت 35 نماینده مجلس هشتم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟