مشروح اخبار


» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه وبویراحمد:خودروهایی که درکاروان های تبلیغاتی اختلال ایجاد کنند توقیف می شوند



سرهنگ اسماعیل خوشوقت افزود: تاکنون برخی از خودروها با ایجاد کاروان های همراه نامزدها باعث ترافیک در سطح خیابان ها ، ایجاد سرو و صدا و سد معبر موانعی برای تردد در مسیرهای شهری بین شهری شده اند.
وی بیان کرد:بلند کردن صدای ضبط صوت، بوق های ممتد و حمل مسافر بر وانت بارها از مهمترین تخلف های این کاروان هاست.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بر اساس قانون خودروهایی که درکاروان های تبلیغاتی در نظم عمومی اختلال ایجاد کنند توقیف می شوند.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، سرهنگ اسماعیل خوشوقت افزود: تاکنون برخی از خودروها با ایجاد کاروان های همراه نامزدها باعث ترافیک در سطح خیابان ها ، ایجاد سرو و صدا و سد معبر موانعی برای تردد در مسیرهای شهری بین شهری شده اند.
وی بیان کرد:بلند کردن صدای ضبط صوت، بوق های ممتد و حمل مسافر بر وانت بارها از مهمترین تخلف های این کاروان هاست.

سرهنگ خوشوقت اظهار کرد: شماره خودروهای متخلف در کاروان های تبلیغاتی، ثبت و در سامانه شماره گذاری برای آنان جریمه صادر می شود.
رئیس پلیس راهور کهگیلویه وبویراحمد گفت: رانندگان باید از راه اندازی کاروان به همراه نامزدها خودداری کنند و در صورت ادامه با آنها برخورد خواهد شد.
به گزارش راک نیوز،در روز های تبلیغات، هواداران نامزد های انتخاباتی با راه اندازی کاروان های خودرویی در شهرهای و روستا هاموجب سلب آسایش مردم شده اند.
شب گذشته برخی کاروان های انتخاباتی یک نامزد در حرکت غیرقانونی و هنجارشکنانه مصادف با اوین شب از ایام فاطمیه در شهر یاسوج با بوق وسروصدا نمایش شادی اجرا کردند.



تاریخ انتشار : 3 اسفند 1394, 09:22



» اخبار مرتبط:

  • جریمه دیرکرد خلافی‌های رانندگی بخشیده می‌شود
  • دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد: تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی جرم است/بحث فاتحه خوانی و راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی جرم است.
  • قوانین جدید شماره‌گذاری خودرو
  • توقیف 502 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در کهگیلویه
  • توقيف وسيله نقليه روزه‌خواران تا پايان ماه مبارک رمضان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟