مشروح اخبار


» سید رضا عسکری:زارعی اصولگرا امتحان خود را پس داده است



رییس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویر احمد و دنا و استان در جمع حامیان محمد بهرامی  گفت:در فرصتی تاریخی ،تصمیم تاریخی گرفتیم و آن معرفی محمد بهرامی به عنوان نامزد اصلاح طلبان شهرستانهای بویر احمد و دنا است.


سید رضا عسکری:زارعی اصولگرا امتحان خود را پس داده است

رییس مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویر احمد و دنا و استان در جمع حامیان محمد بهرامی  گفت:در فرصتی تاریخی ،تصمیم تاریخی گرفتیم و آن معرفی محمد بهرامی به عنوان نامزد اصلاح طلبان شهرستانهای بویر احمد و دنا است.

وی ادامه داد:اصلاح طلبان و جریان اصلاحات در مقابل جریانی تمامیت خواه و کاسب کار قرار دارد و باید به هوش باشند از بین کاندیداهای موجود تنها بهرامی را اصلاح طلب تشخیص داده کسانی که پشت سر کاندیداهای اصولگرا قرار دارند کاری غیر اصلاح طلبانه می کنند.

سید رضا عسگری افزود:ما آقای هدایت خواه و زارعی را اصولگرا می دانیم اگر کسی مدعی اصلاح طلبی باشد و پشت سر اصولگراها قرار گیرد اصلاح طلب نیست.

اصلاح طلبان باید به کسانی که خود را اصولگرا می دانند و در عملکرد گذشته خود اصولگرا بودند رای ندهند آنهایی که امتحان خود را پس داده اند و در طیف اصوتعریف می شوند رای ندهید که این باعث قضاوت تاریخی خواهد بود.

اصولگرایان حق مصادره اصلاح طلبی و بهره برداری از اصلاح طلبان را ندارند.

وی با بیان اینکه به کاندیدایی رای دهید که به روحانی رای داد و در ستاد وی فعالیت داشت ادامه داد:به کسانی که علیه هاشمی نامه نوشتند و حامی روحانی نبودند رای ندهید.

وی تاکید کرد:امروز اتاق فکر اصولگرایان قصد دارند حامیان دولت را رد کنند و خود را اصلاح طلب جا بزنند . برخی اصلاح طلبان با تهدید یا تطمیع پشت سر این اصولگرایان قرار گرفته اند .

عسگری توصیه کرد: به تعداد معدودی از اصلاح طلبانی که در توهم قرار گرفته اند و دارند به خطا می روند می گویم امروز در شرایط تاریخی قرار داریم پس پشت سرنامزد اصلاحات قرار گیرید.

این چهره اصلاح طلب تاکید کرد:به عنوان عضو خانواده اصلاحات و کسی که تاکنون ذره ای در این راه عقب نشینی نکردم و می گویم در چند روز گذشته تعداد معدودی از افرادی که سابقه و شناسنامه ندارند مدعی شدند که اصلاح طلبان به اصولگرایان پیوستند اما می گویم اصلاح طلبان شناسنامه دارند شناسنامه آنها شورای سیاست گذاری جبهه اصلاحات کشور و استان است و این جبهه در بویر احمد و دنا بهرامی را به عنوان نمانیده خود معرفی کرده است.

وی ادامه داد: سزاوار نیست رای بخشی از اصلاح طلبان به سبد نامزدی ریخته شود که صراحتا خود را اصولگرا می داند اگر می خواهید بویر احمد و دنا در مسیر پیشرفت قرار گیرد و پیشرفت آن سرعت گیرد به بهرامی رای بدهید.

اگر می خواهید از دولت تدبیر و امید حمایت کنید و یا به اصلاحات رای دهید پس بهرامی را انتخاب کنید.



تاریخ انتشار : 6 اسفند 1394, 12:03



» اخبار مرتبط:

  • اسامی معتمدین هیئت اجرائی گچساران و باشت+به تفکیک معرفی از سوی جریان های سیاسی
  • بزرگواری وحمایت از اصلاح طلبان در انتخابات آینده
  • لنز دوربین ها عاجز ماند/افشاگری به سبک بهرامی
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • نوه امام رئیس‌ ستاد اصلاح‌طلبان شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟