مشروح اخبار


» بساط20 ساله ای که بر گرده ی مردم سنگینی می کرد برچیده شد



بساط20 ساله ای که بر گرده ی مردم سنگینی می کرد برچیده شد/ پا بر روي تعصبات غيرمنطقي و کور بگذاريم

هيچ مدير و مسئولي حق ندارد در فضاي اداري از ترک ، لر،باوي ، بويراحمد و قوم گرایی حرف بزند زیرا در غیر این صورت تو دهني خواهند.


بساط20 ساله ای که بر گرده ی مردم سنگینی می کرد برچیده شد/ پا بر روي تعصبات غيرمنطقي و کور بگذاريم

هيچ مدير و مسئولي حق ندارد در فضاي اداري از ترک ، لر،باوي ، بويراحمد و قوم گرایی حرف بزند زیرا در غیر این صورت تو دهني خواهند خورد.

به گزارش راک نیوز جشن عيد باستاني نوروز قشقايي هاي گچساران با حضور غلامرضا تاجگردون ، فرماندار گچساران و جمعی از قشقایی برگزار شد.

غلامرضا تاجگردون گفت: برنده واقعي انتخابات هفتم اسفند اخلاق و اخلاق مداري اکثريت مردم گچساران و باشت بود،من از همه توهين کنندگان و افترا زدگان به خود و خانواده ام گذشت خواهم کرد و از همه هواداران خود نیز تقاضا دارم گذشت کنند.

منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در اين دور از انتخابات کمتر کسي پيش بيني چنين نتايجي را داشت و قبل از انتخابات تاکيد داشتم هم خوب راي دهيم و هم راي خوب دهيم که خوشحال هستم پيش بيني من به وقوع پيوست و همه اقوام و مردم طناب پوسيده قوم گرايي را کنار گذاشتند و انتخاب خوبي انجام داده و دست برادري و اتحاد را به رخ همگان کشاندند.

تاجگردون تصریح کرد: انتخابات هفتم اسفند نشان داد که ما مي توانيم پا بر روي تعصبات غيرمنطقي و کور بگذاريم و امروز اعلام مي کنم هيچ مدير و مسئولي حق ندارد در فضاي اداري از ترک ، لر،باوي ،بويراحمد و قوم گرایی حرف بزند زیرا در غیر این صورت تو دهني خواهند خورد و از فرماندار تقاضا دارم اين مورد را به مديران گوشزد کند.

وی در ادامه بیان کرد: اصلاح طلب و اصولگرا براي اين است که مردم و نيازهاي اساسي مردم را به تعالي برسانند نه اينکه خود را متعالي کنند و بنده هر کجا که مردم باشند هستم و هيچ حريم امني براي يک مسئول بهتر از خدمت به مردن و کسب رضايت آنان نيست.

تاجگردون با بیان اینکه آمدم تا بساط آن چند نفری را که بیست سال بر گرده مردم سنگینی کردند را برچینم گفت:این بساط20 ساله به کمک مردم برچیده شد و انتخابات هفتم اسفند و نتايج آن  يک حماسه بود و براي من نيز مهم است زيرا با پشتوانه ۷۴ درصدي راي مردم با قدرت بيشتري در راه خدمت گام بر مي دارم و يقين بدانيد در بالاترين منصب ها هم که باشم مردم مستضعف منطقه ام را فراموش نخواهم کرد زيرا بزرگ شدن و هنر خود را مديون مردم هستم.

از حاشیه های جالب این مراسم تقدیم هدیه

گفتنی است در این مراسم  برنوي پنج تير بلژيکي توسط يکي از هواداران تقديم به نماينده ی گچساران و باشت شد که تاجگردون گفت من ميرشکال اقتصادي هستم و انشالله که هيچ لول تفنگي به سمت جانداري نشانه گرفته نشود.



تاریخ انتشار : 11 فروردین 1395, 10:02



» اخبار مرتبط:

  • قشقایی ها اتحادتان مبارک
  • تاجگردون نماینده دورنهم، فردا با مردم باشت سخن میگویید
  • تغییر در برگزاری جشن شکرانه عیدانه ی حامیان74 درصدی غلامرضا تاجگردون در باشت
  • انتخاب مديران كارآمد همدلي را در كهگيلويه وبويراحمد افزايش مي دهد
  • اطلاعیه دفتر تاجگردون در مورد جشن مردمی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟