مشروح اخبار


» جایگاه گچساران در صنعت گردشگری کشور



با توجه به ظرفیت های بالای گردشگری شهرستان گچساران، برپایی نمایشگاه و غرفه اطلاع رسانی در گچساران به پیشرفت جایگاه گچساران در صنعت گردشگری کشور کمک می کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گچساران گفت:


جایگاه گچساران در صنعت گردشگری کشور

با توجه به ظرفیت های بالای گردشگری شهرستان گچساران، برپایی نمایشگاه و غرفه اطلاع رسانی در گچساران به پیشرفت جایگاه گچساران در صنعت گردشگری کشور کمک می کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گچساران گفت:دو غرفه اطلاع رسانی و نمایشگاه صنایع دستی در ورودی شهر گچساران و حرم بی بی حکیمه(س) جهت راهنمایی مسافران در ایام نوروز برپا شده بود.

 هومن عنایی گفت: این غرفه ها در ورودی شهر گچساران و حرم بی بی حکیمه(س) به منظور معرفی جاذبه های گردشگری، سیاحتی و زیارتی شهرستان گچساران برپا شده بود و بروشورها و نقشه های راهنمای اماکن تاریخی و تفریحی شهرستان گچساران را در میان گردشگران و مسافران توزیع می کردند. 

وی اظهار کرد: در این غرفه های اطلاع رسانی بیش از 10 هزار بسته ی فرهنگی شامل بروشور، نقشه و کتابچه راهنمای جاذبه های تاریخی استان و شهرستان بین زائران و گردشگران نوروزی توزیع شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران افزود: در کنار غرفه اطلاع رسانی، نمایشگاه عرضه صنایع دستی شامل گلیم نقش برجسته، گیوه، نمد چیت، منسوجات چرمی نیز برای بازدید علاقه مندان ایجاد شده بود.

عنایی با اشاره به اینکه برای اولین بار در شهرستان گچساران سویتهای اجاره ای ساماندهی و قیمت گذاری شدند تصریح کرد: مرتبا" از ستادهای اسکان، مناطق گردشگری، هتل ها و مهمانپذیرها سرکشی به عمل می آمد.

عنایی تاکید کرد: تعدادی گردشگران از کشورهای عربی نیز وارد گچساران می شدند، و به زیارت بی بی حکیمه(س) مشرف می شدند بنابراین این حرم در جذب گردشگر اهمیت ویژه ای دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت های بالای گردشگری شهرستان گچساران، برپایی این نمایشگاه و غرفه اطلاع رسانی در گچساران به پیشرفت جایگاه گچساران در صنعت گردشگری کشور کمک کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بيش از 429هزار مسافر و گردشگر در تعطيلات نوروز امسال در شهرستان گچساران اقامت داشتند.

گفتنی است دهستان بی‌بی حکیمه در بخش مرکزی، در جنوب شهرستان گچساران واقع است و از مهمترین کانون های تردد مسافر و زائرین خارجی به گچساران محسوب می شود.



تاریخ انتشار : 20 فروردین 1395, 11:28



» اخبار مرتبط:

  • توزیع هدایای ارتباطی ویژه گردشگران نوروزی در ایستگاه‌ اطلاع رسانی گردشگری گچساران+تصاویر
  • دستگیری سه جوینده غیرمجاز اشیای عتیقه در گچساران
  • اقامت 184 هزار مسافر در نیمه اول تعطیلات نوروزی در گچساران
  • نخستین یادواره شهدای مفقود الاثر گچساران برگزار شد
  • اسکان 366 هزار نفر گردشگر در اقامتگاه های کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟