مشروح اخبار


» خودروی سمند حامل محموله ميلياردي گوشي قاچاق در "گچساران" توقیف شد



ماموران پلیس آگاهی  شهرستان گچساران در بازرسي از يک دستگاه خودروی سمند ، محموله گوشي تلفن همراه قاچاق به ارزش يک ميليارد و 123ميليون ريال کشف کردند.

سرهنگ "علی کرم بازیان " در گفت و گو با خبرنگار راک نیوز گفت:


خودروی سمند حامل محموله ميلياردي گوشي قاچاق در "گچساران" توقیف شد

ماموران پلیس آگاهی  شهرستان گچساران در بازرسي از يک دستگاه خودروی سمند ، محموله گوشي تلفن همراه قاچاق به ارزش يک ميليارد و 123ميليون ريال کشف کردند.

سرهنگ "علی کرم بازیان " در گفت و گو با خبرنگار راک نیوز گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان گچساران ، در راستاي اجراي طرح ايست و بازرسي و كنترل خودروهاي عبوري ، در محور گناوه – گچساران مستقر شدند.

وي افزود: از اين رو ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي به يك دستگاه خودروی سمند مشكوك ، که بلافاصله دستور ایست توسط مامورین صادر ولی راننده خودرو به محض رویت ماموران پلیس اقدام به فرار نمود که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران انتظامی، خودرو متوقف شد و راننده با توجه به تاریکی هوا و صعب العبور بودن منطقه اقدام به فرار کرد.

سرهنگ بازیان با اشاره به اینکه تحقیقات و تلاش برای دستگیری راننده خودرو در دست اقدام می باشد خاطر نشان کرد : پس از بازرسي از خودروی سواری سمند 1322 انواع دستگاه گوشي قاچاق كه به طرز ماهرانه اي در این خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامي گچساران با اشاره به ارزش ریالی يک ميليارد و 123 ميليون ريالي اين محموله قاچاق ، خاطرنشان کرد: از عموم مردم درخواست می شود هرگونه فعاليت قاچاقچيان كالا را براي اقدام سريع و ضربتي پليس، به مرکز فوريت هاي پليسي110 ، گزارش كنند.



تاریخ انتشار : 23 فروردین 1395, 15:13



» اخبار مرتبط:

  • کشف محموله يک ميلياردي گوشي هاي قاچاق در گچساران
  • کشف محموله باطري قاچاق در " گچساران "
  • توقیف کالا ی قاچاق به ارزش 650 میلیون در محور "گچساران به بابامیدان"
  • "کشف محموله ی ۷۷۸ میلیون ریالی قاچاق در شهرستان گچساران"
  • كشف دو محموله قاچاق 800 ميليونی در "نورآباد ممسني"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟