مشروح اخبار


» اولین کنسرت موسیقی کودکان(ارف) در گچساران برگزار شد.



به همت آموزشگاه موسیقی آوای دوست، اولین کنسرت موسیقی با هنرنمایی کودکان گچسارانی برگزار شد.

اولین کنسرت موسیقی کودکان در سالن اجتماعات هلال احمر برگزار شد.

اجرای این کنسرت را اعضا و هنر آموزان آموزشگاه آوای دوست که کودک نیز بودند به عهده داشتند و از جانب خانواده های این کودکان و مدعوین بسیار مورد توجه قرار گرفت به طوری که تمام سالن مملو از جمعیت شده بود.


اولین کنسرت موسیقی کودکان(ارف) در گچساران برگزار شد.

به همت آموزشگاه موسیقی آوای دوست، اولین کنسرت موسیقی با هنرنمایی کودکان گچسارانی برگزار شد.

اولین کنسرت موسیقی کودکان در سالن اجتماعات هلال احمر برگزار شد.

اجرای این کنسرت را اعضا و هنر آموزان آموزشگاه آوای دوست که کودکان6تا11ساله بودند به عهده داشتند و از جانب خانواده های این کودکان و مدعوین بسیار مورد توجه قرار گرفت به طوری که تمام سالن مملو از جمعیت شده بود.

در حاشیه این مراسم مدیریت آموزشگاه موسیقی آوای دوست در گفتگو با راک نیوز، گفت: موسیقی کودک با موسیقی بزرگسالان کاملا متفاوت است و اصلا شیوه برخورد با کودک و موسیقی با برخورد آن با بزرگسالان متفاوت است،چرا که  کودکان هوش عینی دارند و هوش انتزاعی ندارند و اینکه ما بخواهیم هر دوی اینها را به یک شکل آموزش بدهیم امکان پذیر نیست.

احمد پرواز افزود: بچه ها باید با بازی و رنگ موسیقی را یاد بگیرند و به همین دلیل روش هایی وجود دارد مانند روش های "کال ارف" و" سوزوکی" که ما برای اولین بار توانستیم این روش ها را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: بچه ها باید به صورت گروهی کار کنند تا کار گروهی و ریتم را در قالب گروهی بیاموزند ، از طرفی نیز ساز کودکان با سازهای بزرگسالان متفاوت است به همین جهت نمی شود سازهایی را که بزرگسالان استفاده می کنند کودکان نیز استفاده کنند.

پرواز گفت: کودکان باید برای فراگیری یک دوره "ارف" را بگذرانند و بعد وارد سازهای تخصصی شوند.

وی افزود: در این کنسرت چندین بخش موسیقی اجرا شد یکی بخش گروهی بود که اجرا کنندگان آن دوره ی ارف را گذرانده بودند و سازهای تخصصی خودشان را انتخاب کرده بودند  و برای همین منظور آموزشگاه موسیقی آوای دوست با الهام از این عقیده توانست برای اولین بار شرایط را برای اجرای کنسرت کودکان را فراهم آورد که خوشبختانه با استقبال بسیار بی نظیری از این برنامه مواجه شد.که این نشان دهنده یک پیشرفت و ترقی در موسیقی کودک است .

وی افزود: در حال حاضر امکان برگزاری کنسرت های بعدی در مدت زمان کوتاه امکان پذیر نیست ولی در نظر داریم که سالی یک یا دو کنسرت را برگزار کنیم و قصد داریم که هر سال کیفیت کار خودمان را افزایش دهیم .

وی در پایان از همکاری اداره ی هلال احمر گچساران به خاطر همکاری های صورت گرفته تشکر کرد.



تاریخ انتشار : 8 اردیبهشت 1395, 20:38



» اخبار مرتبط:

  • کنسرت شجریان دربندر عباس برگزار می‌شود
  • کنسرت استاد شجریان و پورناظری‌ها در لس آنجلس برگزار می‌شود
  • بهنام صفوی با "سوء‌تفاهم" به شیراز آمد +عکس
  • تمام کنسرت های موسیقی کشورلغوشد
  • به عشق این مردم هنر موسیقی را ادامه می‌دهم./31مرداد کنسرت رضوانی فر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟