مشروح اخبار


» مجموعه صنعت نفت پيشروترين شرکت در اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل



مديرعامل شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران گفت: مجموعه صنعت نفت كشور تاكنون ثابت كرده در اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل پيشروترين شركت در صنعت بوده و امروز نيز اميدواريم بتوانيم منويات مقام معظم رهبري را همچون گذشته نه فقط در شعار بلكه در عمل به اجرا برسانيم.


مجموعه صنعت نفت پيشروترين شرکت در اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل

مديرعامل شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران گفت: مجموعه صنعت نفت كشور تاكنون ثابت كرده در اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل پيشروترين شركت در صنعت بوده و امروز نيز اميدواريم بتوانيم منويات مقام معظم رهبري را همچون گذشته نه فقط در شعار بلكه در عمل به اجرا برسانيم.

به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران، امين محمدي روز يكشنبه در جمع اعضاي تفكر نخبگان جوان اين شركت افزود: نخبگان در تمام عرصه ها با ابداعات و اختراعات خود، مي توانند در رسيدن به خود كفايي نقش اساسي داشته باشند.

وي به ساخت برخي از قطعات اساسي اين صنعت از سوي نخبگان و متخصصان داخلي اين شركت اشاره كرد و گفت: استفاده از خدمات نخبگان و مخترعان جوان از افتخارات شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران است. 

محمدي ابراز كرد: در حساس‌ترين و مهمترين دوره‌هاي تاريخ انقلاب اسلامي جوانان در پيروزي ها وسرافرازي هاي نظام، نقش اصلي را برعهده داشته اند.

وي با اشاره به شهيد محمد جواد تندگويان افزود: وزير شهيد صنعت نفت جوان 31 ساله‌اي بود كه با جانفشاني و ايثارگري خود سبب سرافرازي انقلاب ونظام شد و به جرات مي توان گفت بهترين الگو براي جوانان در صنعت نفت شهيد تنگويان است.

مديرعامل شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران گفت: جوانان با درك صحيح ارزش‌ها و اهداف متعالي سازمان و با به كارگيري نيروي جواني، پويايي و نشاط مي‌توانند در خلق انديشه‌هاي جديد منشاء ارائه طرح‌هاي نوين در كشور و صنعت نفت باشند.

محمدي به نقش صنعت نفت در اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي اشاره كرد و گفت: مجموعه صنعت نفت كشور تاكنون ثابت كرده در اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل پيشروترين شركت در صنعت بوده و امروز نيز اميدواريم بتوانيم منويات مقام معظم رهبري را همچون گذشته نه فقط در شعار بلكه در عمل به اجرا برسانيم.

مسئول كانون تفكر نخبگان جوان شركت بهره برداري نفت وگاز گچساران نيز در اين نشست گفت: جوانان صنعت نفت سرشار از ايده‌ها و تفكراتي سازنده براي پويايي اين صنعت هستند كه با بهره‌گيري از پيشكسوتان و اعتماد به آنها مي‌توانند نقش مهمي در پيشبرد اهداف صنعت نفت داشته باشند.

روح الله انصاري افزود: تزريق انديشه‌هاي نو و نظرات كارشناسي خلاقانه جوانان مي‌تواند در اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي نقشي بي‌بديلي داشته باشد .

وي ابراز كرد: انتظار مي رود در راستاي منويات مقام معظم رهبري با نگاه مثبت مديرعامل اين شركت، قرارگاه اقتصاد مقاومتي در صنعت نفت گچساران تشكيل شود.



تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1395, 18:25



» اخبار مرتبط:

  • كارگران صنعت نفت سرمايه اصلي توليد در كشور هستند
  • سقلاتون(گچساران) بام صنعت ايران
  • غرس 31 اصله نهال به ياد 31 شهيد صنعت نفت و گاز گچساران
  • بازديد نماينده ولي‌فقيه از تأسيسات شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران+عکس
  • "مانور بزرگ مهار آتش در فرودگاه نفت و گاز گچساران برگزار شد"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟